نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 20:52

میزبانی بندر ماهشهر از مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی/برگزاری رقابت‌ها اسفند امسال

رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور تیم‌های ملی ایران و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام شاهد با حضور تیم‌های ملی ایران و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

در همین ارتباط رمضان جمال‌پور رئیس هیئت کشتی خوزستان اظهار کرد: با توجه این که هیئت کشتی خوزستان در اسفندماه سال گذشته میزبانی پیکارهای کشتی فرنگی بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی را به بهترین نحو ممکن مدیریت و برگزار کرد، فدراسیون کشتی از درخواست هیئت خوزستان برای میزبانی رقابت های کشتی فرنگی بین‌المللی جام شاهد در بندر ماهشهر استقبال کرد.

 وی در همین ارتباط افزود: این مسابقات اسفندماه سال جاری با حضور تیم‌های ملی کشورمان و چند تیم مطرح از کشورهای دیگر برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی خوزستان بیان کرد: در سال جاری هیئت کشتی خوزستان میزبانی دو مرحله اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی جوانان را بر عهده داشت که در نهایت باعث تثبیت عضویت بیش از 6 کشتی‌گیر خوزستان به همراه 2 مربی در ترکیب تیم‌های ملی اعزامی ایران به مسابقات جهانی و آسیایی شد.

جمال‌پور تصریح کرد: ملی‌پوشان خوزستانی مدال‌های متعدد جهانی و آسیایی را کسب کردند که در نهایت نیز با قهرمانی تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات جهانی و آسیایی همراه بود.

وی در ادامه عنوان کرد: برگزاری و میزبانی چنین اردوها و مسابقاتی در استان زمینه عضویت نمایندگان خوزستان در تیم‌های ملی ایران را بیش از پیش فراهم می‌کند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با میزبانی مسابقات بین‌المللی جام شاهد که آخرین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی است، بتوانیم تعداد ملی‌پوشان خوزستان را در مسابقات جهانی و آسیایی افزایش دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032237

مهمترین اخبار ایران و جهان: