نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 19:38

در دوران مدیریت ۴ ساله خود از آبرویم برای کشتی استان هزینه کردم

همدان- رئیس هیئت کشتی استان همدان گفت: در دوران مدیریت ۴ ساله خود تا جایی که در توان داشتم برای اعتلای کشتی استان تلاش کرده و از آبروی خودم نیز هزینه کرده‌ام.

حمیدرضا یاری در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به عدم ثبت نام مجدد خود در انتخابات هیئت کشتی استان همدان اظهار کرد: زمان ثبت نام انتخابات هیئت کشتی استان همدان به پایان رسید و بنده به دلیل مشکلاتی دیگر در این انتخابات شرکت نکردم.

وی افزود: انتخابات در دوران مدیریت بنده در نیمه دوم فروردین ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و خودم نیز در این انتخابات حق رأی خواهم داشت.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با بیان اینکه ۴ سال گذشته دست کشتی استان خالی بود، گفت: ما واقعاً ۴ سال پیش در کشتی پایه به تعداد انگشت یک دست هم کشتی‌گیر نداشتیم و واقعاً دست کشتی استان خالی بود.

یاری خاطرنشان کرد: در ۲ سال اول ریاست خود ما خیلی خوب شروع کردیم به طوری حتی یک روز خالی در تقویم ورزشی سالیانه هیئت نداشتیم و هر روز در حال برگزاری اردو، مسابقه و اعزام تیم‌ها بودیم.

وی با اشاره به تغییر روند کشتی استان همدان بیان کرد: امروز با قطعیت ادعا می‌کنم ما بیش از ۷۰ کشتی‌گیر خوب در تمام رده‌های سنی و وزن‌ها داریم که می‌توانند آینده کشتی استان را تضمین کنند.

رئیس هیئت کشتی استان همدان عنوان کرد: امروز ادعا نمی‌کنم توانستیم کشتی همدان را به جایگاه واقعی‌اش در ده‌های ۸۰ برسانیم اما ما با سال ۱۳۹۸ روزی که هیئت را تحویل گرفتم هم بسیار فاصله داریم.

یاری با اشاره به بدهی‌های هیئت کشتی استان همدان گفت: روزی که هیئت را تحویل گرفتم چند صد میلیون تومان بدهی داشتیم اما امروز ادعا می‌کنم بدون یک ریال بدهی هیئت را تحویل رئیس هیئت بعدی خواهم داد.

وی افزود: ما در ۴ سال اخیر بدون کوچک‌ترین دغدغه مالی هیئت را اداره کردیم و سنگین‌ترین اعزام‌ها را نیز به سیستان و بلوچستان، مسجد سلیمان و تربت حیدریه داشتیم و حداقل ۳ اردوی تیم ملی را در استان برگزار کردیم.

رئیس هیئت کشتی استان همدان با اشاره به رشد زیرساخت‌ها بیان کرد: تکمیل، نوسازی و بازسازی خانه کشتی اکباتان، خانه کشتی عباد نهاوند، سالن کشتی مسعود مصطفی جوکار ملایر و خانه کشتی مهاجران بخش کوچکی از اقداماتی بود که در این زمینه انجام دادیم.

یاری خاطرنشان کرد: ۳ دستگاه اسکوربرد و چند تخته تشک نیز امروز کامل نو تحویل هیئت داده‌ایم و رئیس هیئت کشتی که در آینده اینجا را تحویل می‌گیرد هیچ دغدغه بدهی، زیرساخت و تجهیزات نخواهد داشت و تنها باید به توسعه کشتی فکر کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077537

مهمترین اخبار ایران و جهان: