نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 19:31

هشدار درباره خسارت نفوذی‌ها / عبور از نگاه ارتجاعی برای آینده ایران

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: اگر عدالت طلبی که با نگاه ارتجاعی صورت پذیرد به نفع دشمنان اسلام و طاغوت خواهد بود و بازی در میدان دشمن و بخشی از پازل جبهه استکبار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین روح الله بجانی عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه جهاد تبیین در مسجد جامع حکم آباد با اشاره عدالتخواهی اظهار کرد: اگر عدالت طلبی که با نگاه ارتجاعی صورت پذیرد به نفع دشمنان اسلام و طاغوت خواهد بود و بازی در میدان دشمن و بخشی از پازل جبهه استکبار خواهد بود، ولی اگر با نگاه انقلابی و اصلاح معایب صورت پذیرد این عدالتخواهی ولایتمدارانه و حرکت به سمت جلو خواهد بود و این عدالتخواهی موجب تداوم عمر انقلاب اسلامی و بخش مهمی از پازل تحقق قیام حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی با اشاره به فتح مکه و اسلام آوردن فوج فوج مسلمانان گفت: در میان این اسلام آوردن‌ها، تظاهر کفار به اسلام آوری و از سویی ایمان سطحی تازه مسلمانان مکه آنهم در اواخر عمر شریف پیامبر عظیم الشأن، زمینه ایجاد ارتجاع توسط جبهه نفاق در حکومت اسلامی را پدید آورد. بطوریکه با نیم قرن فاصله بعد از عروج جانگداز رسول‌الله نوه ابوسفیان راس جبهه کفر( یزیدین معاویه) به عنوان حاکم اسلامی، نوه رسول الله  را به عنوان خارجی از اسلام به همراه همه منسوبین رسول‌الله به شهادت رسانید.

بجانی ادامه داد: در مقابل حرکت ارتجاعی آل آبی سفیان و حلال شدن حرام ها و حرام شدن واجبات، مبارزه با ارتجاع آنقدر اهمیت داشت که حضرت سیدالشهدا با دیدگاه انقلابی خود همه عزیزانش را با خود در صحرای کربلا حاضر کرد و با خون آنها حتی طفل شش ماهه اش  با ارتجاع در اسلام مبارزه کرد و کار ارتجاع طلبان را خواهرش حضرت زینب( س) و برادرش امام سجاد (ع) یکسره کردند.

مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش دفتر نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: این انقلاب حاصل هزاران شهید از صدر اسلام تا دوران مشروطه و مبارزه با پهلوی ملعون و انقلاب و دفاع مقدس و ده‌ها فتنه و مدافعان حرم و امنیت و سلامت است، خطر جدی ارتجاع همیشه تهدیدی برای انقلاب است و اگر امام خامنه‌ای عزیز در مقابل این ارتجاع ایستادگی نکرده بود بی‌شک فاتحه این انقلاب خیلی وقت پیش خوانده شده بود.

عضو شورای مشورتی حوزه علمیه استان ادامه داد: در کنار سستی و قصور خواص جامعه،  ایمان سطحی مردم و ضعف دشمن شناسی از عوامل مهم ارتجاع هستند. آن حق طلبی و عدالتخواهی و آزادی خواهی که دشمن برای فریاد آن شبکه ماهواره ای را با میلیاردها دلار هزینه در اختیار عده ای قرار داده است آزادیخواهی و عدالتخواهی نیست فقط فریادی برای همراه کردن افراد ضعیف الایمان با جنایت ارتجاع طلبان است.

وی گفت: پاکسازی انقلاب از نفوذی‌ها و نااهلان و نامحرمان خیلی مهم است. اگر این اقدام زودتر عملی نشود فتنه و اغتشاشات بدتر از امسال با همکاری همین نفوذی‌ها در فصل اول سال پیش رو در انتظار مان خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049137

مهمترین اخبار ایران و جهان: