نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 12:09

حضور قضات در مراکز انتظامی به کاهش تخلفات منجر خواهد شد

گرگان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان گفت: قطعاً حضور و بازدید قضات از مراکز انتظامی در ایام نوروز به کاهش جرائم و تخلفات نظامی و انتظامی منجر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام الواری، رئیس سازمان قضایی گلستان در راستای اجرای طرح نوروزی از مراکز انتظامی استان بازدید کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گلستان پیش از ظهر دوشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران اظهارکرد: براساس قانون نظارت بر عملکرد نیروهای مسلح یکی از وظایف مهم سازمان قضایی است.

غلام الواری افزود: بازدید میدانی از مراکز نظامی و انتظامی به صورت سرزده طی سال همواره در دستور کار سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار دارد.

الواری با بیان اینکه در ایام نوروز از اکثر مراکز انتظامی استان بازدید کرده ایم، تاکید کرد: با توجه به ضرورت خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز این بازدیدها توسط رئیس سازمان قضایی، دادستان نظامی و معاون دادستان نظامی استان انجام شده است.

وی بیان کرد: این بازدیدها از پلیس های تخصصی، کلانتری ها، پاسگاه ها، ایستگاه های پلیس نوروزی و مراکز پلیس راه استان انجام شده است.

رئیس سازمان قضایی گلستان گفت: عملکرد این مراکز در خصوص وضعیت زیست سربازان وظیفه، حضور کارکنان شاغل در محل کار، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و چگونگی نگهداری متهمان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: قطعاً حضور قضات در مراکز انتظامی در ایام نوروز به کاهش جرائم و تخلفات نظامی و انتظامی منجر خواهد بود.

الواری با بیان اینکه همه باید قدردان زحمات نیروی انتظامی باشیم، گفت: فراجا در برقراری امنیت و آسایش مردم نقش اساسی دارد و در این راستا کارکنان زحمتکش و خدوم آن در خدمت‌رسانی به مردم پیشگام هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124681

مهمترین اخبار ایران و جهان: