نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 21:25

بهره مندی ۱۸ هزار نفر از خدمات نوروزی در استان مرکزی

ساوه-مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مرکزی گفت: بیش از ۱۸ هزار و ۶۳۰ مسافر نوروزی از خدمات جمعیت هلال احمر استان برخوردار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی در رابطه با این خبر گفت: از تاریخ بیست و پنجم اسفند ماه سال جاری همزمان با آغاز طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر در کل کشور، این جمعیت در ۱۰ پست ثابت و سیار به ۱۸ هزار و ۶۳۵ مسافر نوروزی خدمت رسانی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان مرکزی افزود: علاوه بر ایستگاه‌های ایمنی و سلامت، به تعداد ۸ هزار و ۵۴۷ نفر در فضاهای شاد و متنوع دوستدار کودک، به ۶۳۳ نفر خدمات امدادی توسط تیم‌های سحاب و ۵۱۹ نفر در خیمه‌های نماز ارائه خدمت شده است.

وی افزود: خدمات مذکور تاکنون توسط ۳۷۳ عضو خواهر و ۱۱۷ عضو برادر در پست‌های ثابت و سیار ۸ شعبه اراک، آشتیان، دلیجان، تفرش، شازند، ساوه، محلات و خمین انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در ادامه گفت: تعداد ۳ هزار ۶۰۳ مسافر نوروزی در استان مرکزی به پویش ملی بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوسته و ۸ هزار و ۳۰۵ نفر در نظرسنجی سازمان جوانان شرکت کرده‌اند.

شهرجردی بیان داشت: بیش از ۱۱ هزار و ۲۳۰ مورد اقلام زیست محیطی در بین مسافران توزیع و مبلغی بالغ بر یکصد میلیون تومان نیز توسط ستاد استان و شعب حمایت‌های مالی برای کمک به بهتر اجرا شدن طرح مذکور جذب شده است.

وی ضمن قدردانی از پرسنل و اعضای خدوم و همیشه در صحنه جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: استان مرکزی تاکنون از نظر محبوبیت پست‌ها در نظر سنجی سازمان جوانان در صدر جدول بوده و پیشتاز است که جای قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل اجرایی این طرح را دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1123537

مهمترین اخبار ایران و جهان: