نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 16:42

مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود

بوشهر- امام جمعه دشتی گفت: انتظار می‌رود مسئله همزمانی اذان صبح و پروازهای فرودگاه بوشهر حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خورموج با تبریک ۱۳ رجب المرجب میلاد مولی الموحدین علی (ع) اظهار داشت: وقتی نام امیرالمؤمنین علی (ع) را می‌آوریم اقیانوس علم و تقوا و عدالت روبرو خود می‌بینیم.

وی اضافه کرد: نسخه علاج و راه برون رفت جهان امروز از همه فسادها و جنگ‌های ویرانگر و بی عدالتی عمل به سیره و گفتار امیرالمؤمنین علی (ع) است.

امام جمعه دشتی با تبریک روز پدر اضافه کرد: برای همه پدران از دنیا رفته خصوصاً پدران آسمانی شهدا طلب رحمت و مغفرت الهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه آغاز ایام البیض رجب و فرصت مغتنمی برای اعتکاف و خلوت با خداست افزود: از همه اقامه کنندگان و برگزار کنندگان اعتکاف در سطح شهرستان تشکر و قدردانی می‌کنم.

زاهددوست با گرامیداشت ۱۵ رجب سالروز ارتحال پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (س) ادامه داد: بصیرت در همراهی و اطاعت از امام زمان خود و حضور مؤثر در هر صحنه‌ای که باعث تقویت اسلام می‌شد از ویژگی‌های ممتاز آن بانوی بزرگوار بود.

وی با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد: فصل جدید انقلاب اسلامی آغاز شده است که گام دوم انقلاب است، گامی که باید نسل نوجوان ما با قدرت بردارند.

امام جمعه دشتی با قرائت فرازهایی از بیانیه گام دوم انقلاب که خطاب به نوجوانان و جوانان بود تاکید کرد: به رهبر عزیزمان اطمینان می‌دهیم که راه عزتی که شما در بیانیه گام دوم ترسیم فرمودید توسط نوجوانان و جوانان عزیز ما با قدرت دنبال خواهد شد.

وی افزود: پیشرفت‌های ما در عرصه استقلال همه جانبه، معنویت، علم و نوآوری خیره کننده و در عرصه فضایی، پزشکی، هسته‌ای دفاعی شگفت آور است اما در عرصه‌ای مانند اقتصاد نیازمند اصلاحات جدی هستیم که با همدلی و کار جهادی و تلاش سه قوه کشور از جمله دولت خدمتگزار این گام مهم هم برداشته خواهد شد.

زاهددوست بیان کرد: بازدید سه ساعته مقام‌معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های داخلی و نشست مفصل با کارآفرینان و تولیدگران، و فعالان عرصه دانش بنیان در آستانه دهه فجر با فعالان اقتصادی و تولید پیام مهمی دارد و آن این است که مسئله معیشت و اقتصاد خانوارها مسئله اصلی کشور است و از دغدغه‌های مهم حضرت آقاست.

وی اظهار داشت: پیام دیگرش این است که دستاوردهای شگفت آور ایران و ایرانی نباید نادیده گرفته شود و به جوان ایرانی باید اعتماد کرد و به او فرصت داد و پیام دیگرش هم این است که نباید اقتصاد درون زا را با هیچ مسئله‌ای از جمله مسائل هسته‌ای و مذاکرات گره زد.

امام جمعه دشتی تاکید کرد: اقدام اخیر دولت جهت تعدیل قیمت‌های اقلام اساسی قابل تحسین و تقدیر است اما باید مردم نتیجه این اقدامات قابل تحسین را در سفره خود احساس کنند.

وی افزود: اقدامات هفته گذشته مجاهدان فلسطینی علیه رژیم کودک کش فلسطینی و عملیات استشهادی جوان ۲۱ ساله فلسطینی که موجب هلاکت ۸ صهیونیست شد موجی از هراس را به اردوگاه صهیونیست‌ها هدیه کرد. بعد از این عملیات نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی گفت؛ احتمالاً اسرائیل ۸۹ سالگی خود را نخواهد دید.

زاهددوست با بیان اینکه متأسفانه بعضی خطوط پروازی این مسئله را رعایت نمی‌کنند گفت: بنده بامداد چهارشنبه مسافر تهران به بوشهر بودم و هواپیمای شرکت آسمان مردم را حدود نیم ساعت قبل از اذان سوار کرد و بعد از طلوع آفتاب به مقصد رساند یعنی عملاً بخاطر برنامه ریزی نادرست ساعت‌های پروازی نماز صبح همه مسافران این پرواز قضا شد و بسیاری از مردم و مؤمنین اظهار نارضایتی و گلایه داشتند.

وی ادامه داد: ساعت پرواز باید طوری مدیریت شود که مسافر قبل یا بعد از پرواز، حدود نیم ساعت وقت برای نماز صبح داشته باشد که این دغدغه برای آقایان خطوط پروازها وجود ندارد و مسئولان وزارت راه و فرودگاه‌ها باید این دغدغه مؤمنین را حل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1017105

مهمترین اخبار ایران و جهان: