نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 10:30

مشهد میزبان رقابت قرآنی ۱۴۰۰ نفر از خانواده کارکنان سپاه است

مشهد ـ مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه از رقابت نهایی ۱۴۰۰ نفر، در دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان سپاه پاسداران به میزبانی مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم زنگنه شامگاه دوشنبه در افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خانواده‌های کارکنان سپاه پاسداران که در مجتمع فرهنگی امامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های سازمان فرهنگی خانواده، تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده کارکنان سپاه پاسداران است.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران تصریح کرد: برای تحقق این طرح برنامه‌هایی با اولویت موضوع قرآن، عترت، احکام و سبک زندگی دینی در مصون سازی خانواده از تهاجم فرهنگی و شبکه‌های مجازی داریم.

وی با اشاره به اینکه اولویت اول این مجموعه قرآن و عترت است و به حول قوه الهی از باب قرآن و عترت شهر مقدس مشهد را برای میزبانی انتخاب کردیم، تصریح کرد: مرحله نهایی دوازدهمین دوره مسابقات خانواده‌ها در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود که در دوره مقدماتی با بیش از ۲۴ هزار نفر آغاز شد و ۱۲ هزار نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

حجت الاسلام زنگنه بیان کرد: از این تعداد هزار و ۴۰۰ نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند که این رقابت قرآنی بسیار سالم از صبح سه شنبه در ۶ رشته قرآنی از جمله حفظ کل، حفظ ۲۰ جز، حفظ ۱۰ جز، تحقیق، ترتیل و مفاهیم برای پسران در رشته اذان شروع می‌شود.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه پاسداران بیان کرد: مسابقات در روز چهارشنبه به اتمام می‌رسد و روز پنجشنبه نظر داوران اخذ و بعدازظهر همان روز هم اختتامیه در تالار قدس آستان قدس رضوی با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار و جوایز ارزنده ای هم به منتخبین این دوره از مسابقات نهایی اهدا می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1009305

مهمترین اخبار ایران و جهان: