نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 10:49

تلاشی انگلستان برای جلوگیری از توسعه سواحل مکران

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: انگلستان در دهه های گذشته از هر تلاشی برای جلوگیری از توسعه سواحل مکران دریغ نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در همایش معاونین و فرماندهان اداره عقیدتی سیاسی نداجا که در ستاد نیروی دریایی برگزار شد با اشاره به نقش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مدیریت افکار عمومی گفت: امروز مدیریت رسانه ای و کنترل افکار عمومی با توجه به هجمه رسانه ای کشورهای معاند بسیار دشوار خواهد بود و این وظیفه شما را در نشان دادن توانمندی های جمهوری اسلامی ایران دوچندان می‌کند .

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن با برجسته کردن نقاط ضعف و کمرنگ نمودن شایستگی جوانان ایران است، رسانه و فضای مجازی با همت شما دست اندرکاران فرهنگی میتواند نقشه دشمنان را در اجماع سازی علیه جمهوری اسلامی نقش بر آب نماید . ما اکنون در میادین مختلف مشغول جنگ با دشمنان ایران اسلامی هستیم ، جنگ دیپلماسی ، جنگ رسانه ای و جنگ اقتصادی محورهای اصلی مبارزه با ایران اسلامی است.

کاویانی در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان، افزود: انگلستان در دهه های گذشته از هر تلاشی برای جلوگیری از توسعه سواحل مکران دریغ نکرده و امروز با رهنمودهای مقام معظم رهبری توسعه سواحل مکران با محوریت نیروی دریایی ارتش باعث پیشرفت و توسعه کشور و توسعه اقتصادی خواهد شد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران مقام مادر و مقام زن نقش چشمگیری داشته، در تمام سازمانها و ادارات زن ها حضور پررنگ و سازنده ای داشته اند که دشمن سعی در کوچک شمردن نقش ایشان و از بین بردن جایگاه زن در جامعه دارد، کار فرهنگی و همت در اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی با نشان دادن توسعه و پیشرفت کشور و نقش زنان در جامعه میتواند دشمن را همچون گذشته مایوس نماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 984149

مهمترین اخبار ایران و جهان: