نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 17:45

۱۲ هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

اصفهان - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری ۱۲ هزار دانش آموز اصفهانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین رجب‌پور، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان درباره اعزام دانش‌آموزان اصفهانی به اردوهای راهیان نور اظهار داشت: در نخستین مرحله، دانش آموزان دختر با ۱۱ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی افزود: حدود ۶ هزار دانش آموز دختر متوسطه از استان اصفهان در بهمن ماه در ۱۴ مرحله عازم اردوی راهیان نور و از امروز تا اواخر اسفند، حدود ۱۲ هزار دانش آموز پسر و دختر دوره متوسطه از استان اصفهان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

رجب پور، هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را آشنا شدن دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت و تعلیم فناوری دفاع مقدس بیان کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب بهترین راه تعلیم این فناوری است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان گفت: در اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور دانش آموزان از شلمچه، اروند و طلاییه و امسال نخستین بار از شهرک انرژی اتمی محل اجتماع رزمندگان لشکر امام حسین (ع) دیدن می‌کنند.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در حاشیه بدرقه این دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان با حضور در اردوی راهیان نور با مناطق عملیاتی، ارزش‌های دفاع مقدس و روش و منش و سبک زندگی شهیدان آشنا می‌شوند و انشاالله از آموخته‌های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

وی افزود: مراسم ویژه بدرقه دانش آموزان به مقصد راهیان نور، به مقصد شهدا و به مقصد مناطق عملیاتی دفاع مقدس را داریم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با حضور در اردوی راهیان نور با مناطق عملیاتی، با ارزش‌های دفاع مقدس و روش و منش و سبک زندگی شهدای گرانقدر آشنا می‌شوند و انشاالله دانش آموزان از آموخته‌های این اردو در زندگی خود استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 995549

مهمترین اخبار ایران و جهان: