نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 14:38

اقدامات جهادی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته است

رشت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: اقدامات جهادی و محرومیت‌زدایی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته و از روی استیصال چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احسان الله محمدی پیش از ظهر سه شنبه در دیدار جمعی از طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه استان گیلان با فرماندهان این سپاه که به مناسبت اقدام خصمانه اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: سپاه مولود انقلاب است و به واسطه ریشه مردمی همواره مورد تهاجم مستکبران قرار می‌گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه روحانیت و سپاه پاسداران دو گروهی هستند که همواره مورد تهاجم دشمنان انقلاب قرار می‌گیرند، افزود: این اقدام دشمنان نشأت گرفته از استیصال آنها در برابر این نهاد انقلابی و مردمی است.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه از سوی پارلمان اروپا نشان از ترس آنها از موفقیت‌های این نهاد دارد تصریح کرد: اقدامات جهادی، دفاعی، امنیتی و محرومیت‌زدایی سپاه لرزه بر پیکر دشمنان انقلاب انداخته و از روی استیصال چنین اقداماتی انجام می‌دهند.

محمدی با تاکید بر تداوم مسیر انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها بیان کرد: یکی از اهداف دشمن از تحریم سپاه پاسداران را از بین بردن وحدت میان مردم و نهادهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه بغض و کینه دشمنان داخلی مانند منافقین و استکبار و مرتجعین منطقه بر همگان ثابت شده است، ادامه داد: این دو گروه همواره تلاش می‌کنند بین سپاه و مردم اختلاف افکنی کنند اما بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن ایران تمامی اهداف خصمانه آنها را نابود می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس تاکید کرد: سپاه از روحانیت و روحانیت از سپاه است و این دو هرگز از یکدیگر جدا نمی‌شوند چرا که خود را سرباز ولایت و انقلاب می‌دانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 994905

مهمترین اخبار ایران و جهان: