نیوز سیتی!
26 اسفند 1401 - 15:34

تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی ناکام مانده است

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: تلاش دشمن برای جلوگیری از پیشروی انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: بندگان مخلص خدا ویژگی‌هایی دارند که از جمله رفتارشان با مردم با تواضع و فروتنی است و با کسانی که با آنها برخورد ناشایستی دارند با سلامت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بندگان خاص خدا شب زنده دار و اهل قیام و قعود هستند افزود: این افراد نیمه‌های شب پاره‌ای از شب بیدارند و توجه به خدا دارند، توجه به معاد دارند و به عظمت خدا فکر می‌کنند

امام‌جمعه عسلویه به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب بر امید آفرینی تاکید کردند؛ یکی از کارهای دشمن از ابتدای انقلاب یاس آفرینی بوده است و می‌خواهند ملت را نامید کنند.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت سال ۶۹ جمعی به یکی از مسئولین نامه‌ای نوشتند که ملک و ملت به لبه ویرانی وحشتناک رسیده است و ۳۰ سال بعد هم همین حرف‌ها می‌زنند و دائم از این حرف‌ها هست، توجه نکنید.

هاشمی‌نژاد با بیان اینکه قدرت این انقلاب روز به روز بیشتر می‌شود افزود: کسانی که دلشان پر از امید است همه چیز را امید بخش می‌بینند. ملت بزرگ ما امیدوار است و هیچ گونه یاس و ناامیدی ندارد. آینده روشن و امید بخش است.

امام جمعه عسلویه سالگرد ارتحال یادگار امام (ره) حاج سید احمد خمینی را گرامی داشت و افزود: او امین امام و یاور صدیق امام بود. در وصیت‌نامه‌اش نوشته که تمام تلاشم برای تقویت اسلام، نظام و امام بوده است و به آن ایمان و رضایت دارم و در آرامش کامل هستم. به فرزندانم حسن و برادرانش وصیت می‌کنم که همیشه سعی کنند در خط رهبر حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است.

وی پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان و حلول سال نو را تبریک گفت و ادامه داد: در ورود به ماه رمضان و سال جدید باید حواسمان باشد با گذشت از دیگران و با دلی صاف بدون کدورت وارد ماه رمضان و سال جدید شویم و اگر کسی از ما رضایت ندارد حلالیت بطلبیم.

هاشمی نژاد اضافه کرد: در آخرین نماز جمعه سال هستیم و یاد نمازگزاران متوفی که سال‌های گذشته در کنار ما بودند و دارای روحیه دینی و مذهبی بودند و در نماز جمعه حضور داشتند را گرامی می‌داریم.

امام جمعه عسلویه به توافق ایران و عربستان اشاره کرد و اظهار داشت: این توافق بعضی‌ها را سوزاند ان شاالله این توافق باعث خیر و برکت برای دو ملت مسلمان ایران و عربستان شود برای دولت انقلابی و مردمی در خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1097693

مهمترین اخبار ایران و جهان: