نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 20:48

آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به‌خوبی تبیین شود

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن گفت: آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به‌خوبی تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ علیرضا جنیدی در جمع راویان سردار شهید حسین شیدایی با بیان اینکه ایران اسلامی در برابر هجمه‌های دشمنان ایستاده است، اظهار کرد: هدف دشمنان از راه‌انداختن جنگ هشت‌ساله علیه ملت ایران، به انحراف کشاندن مسیر انقلاب اسلامی بود که خوشبختانه با درایت بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و وجود ملتی آگاه و ولایت‌مدار ناکام  ماندند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید همواره در جامعه زنده و پویا بماند، اضافه کرد: نسل جوان و نوجوانان جامعه اسلامی که آن روزها را درک نکرده‌اند باید بتوانند با مطالعه و تحقیق و پژوهش از این فرهنگ ارزشمند به‌خوبی استفاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با بیان اینکه راویان دوران دفاع مقدس نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند، ادامه داد: همان گونه که در دفاع مقدس پیش‌گام صحنه‌های نبرد بودید، امروز نیز در جهاد تبیین باید نقش‌آفرینی ویژه‌ای داشته باشید.

جنیدی با تأکید بر اینکه امیدآفرینی و امیدبخشی در جامعه یکی از اولویت‌های مهم جهاد تبیین است، بیان کرد: این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد و آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به‌خوبی تبیین شود.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان در اوج اقتدار است و این مهم به برکت وجود ولایت‌فقیه و ولایت‌مداری ملتی آگاه، هوشیار و همیشه در صحنه است.

پایان پیام/70050

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1064749

مهمترین اخبار ایران و جهان: