نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 15:28

پیشرفت ایران خار چشم دشمن/توطئه علیه مردم تداوم دارد

آرادان – امام جمعه آرادان با بیان اینکه پیشرفت هایی که ایران اسلامی در این چهار دهه کسب کرده خار چشم دشمنان است، گفت: دشمنان لحظه ای از توطئه علیه ملت ایران باز نمی ایستد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به حادثه مسمومیت دانش آموزان دختر، تاکید کرد: دشمنان شایعه پراکنی را به حد اعلا در روزهای اخیر دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه قصد دشمنان این است که آرامش روانی ملت ایران اسلامی را بر هم بزنند، تاکید کرد: دشمنان تلاش دارد تا با مسئله کوچکی که در دست جمع شدن است و همین یکی دو هفته آتی نیز به اتمام می‌رسد، آرامش روانی مردم را بر هم بریزد حال آنکه این حادثه در اقلیت بسیار اندکی رخ داده است.

دشمن به دنبال انتقام

امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمن با این حادثه قصد دارد تا انتقام خود را از عدم همراهی زنان و دختران ایران اسلامی با اغتشاشات بگیرد، ابراز کرد: زنان ما با دشمنان در این اغتشاشات همراهی نکردند لذا توطئه‌های دشمنان علیه ملت ما تداوم دارد.

شریفی نیا با بیان اینکه مردم ما علی رغم دشواری‌ها به خوبی زندگی می‌کنند بهترین‌ها را می‌خورند و می‌پوشند و نور اهل بیت (ع) و عشق خدا نور امید را در دل مردم ایران اسلامی زنده می‌کند و تنها کسانی که در منجلاب گناه هستند، زندگی سرشار از افسردگی دارند.

وی با بیان اینکه غرب با شعار زن زندگی آزادی اغتشاشات را مدیریت می‌کرد در حالی که خودشان برای زن هیچ کرامتی قائل نیستند، افزود: در فضای مجازی ویدئوهای بسیاری وجود دارد که به زن به مثابه یک ابزار حتی قلاده می‌بندند و جلوی آن غذا پرت می‌کنند حال آنکه در ایران اسلامی میزان سواد بانوان از ۳۰ درصد در زمان قبل از انقلاب اسلامی به بالاترین میزان افزایش یافته است.

رشد و تعالی جامعه زنان

امام جمعه آرادان با بیان اینکه امروز در حالی جمعیت دختران ما در کنکورها و پذیرش‌های دانشگاه‌ها از پسران بیشتر است که حتی امید به زندگی نیز در بعد از انقلاب اسلامی از ۵۵ سال به بالای ۷۵ سال در بین زنان و مردان ارتقا پیدا کرده است، ابراز کرد: تمام این توطئه‌ها برای انتقام گرفتن از زنان ما است که محجبه و طاهر به بالاترین مدارج دست یافته‌اند.

شریفی نیا همچنین با بیان اینکه دشمنان فکر می‌کرد که با قتل شهید سلیمانی می‌تواند منطقه را برای جولان خودش مهیا سازد، ابراز کرد: دشمنان غافل از این هستند که پیکر خاکستر شده شهید سلیمانی از خودش تأثیر بیشتری داشت و بعد از شهادت ایشان تفکر سلیمانی به مکتب سلیمانی بدل شد همانطور که تفکر امام به مکتب امام و تفکر رهبری به مکتب رهبری بدل شده و تمام دنیا را فرا گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ده سال قبل و زمانی که ما حتی موشک‌های برد دو هزار و ۲۰۰ کیلومتر نقطه زن نداشتیم فرمودند که اگر تعرضی به ما شود هیفا و تلاویو با خاک یکسان خواهد شد، بیان کرد: امروز ایران حتی ناوها و زیردریایی‌های خود را در سواحل برزیل و حیاط خلوت آمریکا استقرار داده و این نشان از اقتدار ما است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1084593

مهمترین اخبار ایران و جهان: