نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 14:09

عزت و اقتدار امروز کشور با گذشته قابل مقایسه نیست

کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدا تلاش بسیاری برای حفظ انقلاب اسلامی انجام دادند، گفت: عزت و اقتدار امروز کشور با گذشته قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما صبح شنبه در یادواره شهدای والفجر ۹ و سردار شهید خدامروت گلی که در مسجد النبی (ص) کرمانشاه برگزار شد از همگان خواست عظمت و اخلاص شهدا را تبیین کنند.

وی با اشاره به عظمت امروز کشور و قیاس آن با گذشته، افزود: اگر امروز می‌بینیم ایران ابر قدرت منطقه و یکی از قدرت‌های برتر جهان است به برکت خون شهدا است و این عزت و سربلندی را نباید از یاد ببریم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در رژیم گذشته آمریکایی‌ها از دولت ما حق توحش می‌گرفتند چون مردم ما را هیچ فرض کرده بودند اما امروز آمریکا اصرار دارد با ما مذاکره کند، اما ما قبول نمی‌کنیم.

علما بیان کرد: امروز باید مسئولان و مردم دوشادوش هم یادمان شهدا را گرامی بدارند و همواره یاد و خاطره شهدا را در محافل و مجالس گرامی بدارند زیرا شهدا سلاله‌های پاک ایثار و جوانمردی هستند.

وی با اشاره به مدیریت بی بدیل امامین انقلاب، خاطر نشان کرد: امام آمد و مردم را نسبت به سرنوشت خود آگاه و هوشیار کرد زیرا امروز همه مردم با سیاست آگاهی دارند و رخدادهای سیاسی جهان را به خوبی رصد می‌کنند.

امام جمعه کرمانشاه گفت: با وجود تمام مشکلات و گرانی‌ها امروز ایران قدرتمند است و مردم آگاهانه در رخدادهای انقلاب حضور دارند و پشتیبان نظام خود هستند زیرا راه شهدا هیچگاه کم رنگ نمی‌شود.

علما تاکید کرد: راه شهدا راه خدا و قرآن و پیامبر (ص) و معصومین علیهم السلام است و این راه و حرکت هیچگاه از بین نخواهد رفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086105

مهمترین اخبار ایران و جهان: