نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 16:42

«نمی‌توانیم» رایج‌ترین تبلیغ زمان پهلوی بود

وی با اشاره به اینکه دوران پهلوی خبری از استقلال و پیشرفت نبود، یادآور شد: در دوره‌ پهلوی یکی از رایج‌ترین تبلیغات، «نمی‌توانیم» بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، گفت: عفو مقام معظم رهبری، یک گام و اقدام از مجموعه گام‌ها و اقدامات مدبّرانه و مسؤولانه بود که هم، دلِ مردم را شاد کرد و هم بر عصبانیت و استیصال دشمن شکست‌خورده است.                                                       

وی افزود: ترکیب سه عنصر اسلام، مرجعیت و مردم قدرتی به وجود آورد که تمامی توان رژیم شاه و حمایت‌های بی‌نظیر قدرت‌های بزرگ دنیا نتوانست این قدرت را شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه دوران پهلوی خبری از استقلال و پیشرفت نبود، یادآور شد: در دوره‌ی پهلوی یکی از رایج‌ترین تبلیغات، «نمی‌توانیم» بود. 

وی تصریح کرد: ایران در سال‌های اخیر دارایی‌های بسیار راهبردی صنعتی، هسته‌ای و نظامی خود را به زیر کوه‌ها منتقل ساخته و با نشان دادن آنها علاوه بر قدرت‌نمایی پیام آمادگی خود در برابر حملات هوایی گسترده را به طرف‌های متخاصم فرستاده است  

محمدی در ادامه ازهمدلی و همراهی وکمک‌های مومنانه مردم شهرستان چهارباغ به زلزله زدگان خوی تشکر کرد و گفت: آمریکا به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد به زلزله زدگان سوری کمک کنند چون «سوریه تحریم است»این حقیقت چهره بزک شده آمریکا است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1031893

مهمترین اخبار ایران و جهان: