نیوز سیتی!
14 خرداد 1402 - 11:38

خیرین استان بوشهر در کمک به نیازمندان پیشتاز هستند

بوشهر- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: خیرین استان بوشهر در کمک به نیازمندان پیشتاز هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در راستای هم افزایی و ترویج سنت پسندیده قرض الحسنه از ظرفیت‌های موجود در جامعه برای خدمت به نیازمندان بهره ببریم.

وی خاطر نشان کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرض الحسنه در جامعه، پرداخت حداکثری وام‌های قرض الحسنه به صورت هدفمند، اخذ کمترین کارمزد در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات، ایجاد و کسب رضایت و اعتماد در مشتریان، اتصال به شبکه شتاب و همچنین ارائه خدمات مناسب و متنوع از مزایای صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد است.

روشن از آمادگی همکاران صندوق امداد ولایت برای فراهم بودن بستر افتتاح حساب سپرده گذاری خیران با ارائه مدارک مورد نیاز در محل کار آنان خبر داد و گفت: از آن پس خیران نیکوکار بعد از صدور کارت شتاب می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به حساب سپرده واریز کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: امید است با مشارکت خیران در سپرده گذاری میزان منابع این صندوق‌قرض الحسنه افزایش یابد تا زمینه‌ی بهره‌مندی نیازمندان و ارائه تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی خانواده‌ای نیازمند بیش از پیش فراهم شود.

وی افزود: بر اساس تعامل و هماهنگی‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان توسط خیر نیکوکار آقای دشتی و مرکز نیکوکاری جواد الائمه روستای باغک در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت سپرده گذاری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: بر اساس ضوابط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این مبلغ سپرده گذاری با هدف کمک به نیازمندانی که در طول سال از طرف خیر بزرگوار و مرکز نیکوکاری جواد الائمه معرفی می‌شوند، در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1260749

مهمترین اخبار ایران و جهان: