نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 09:35

اضافه شدن بازیکن پست 5 آمریکایی به تیم شهرداری گرگان

شهردار گرگان گفت: برای تقویت تیم بازیکنی با نام «جاستین آلستون» بازیکن آمریکایی که در لیتوانی بازی کرده را به خدمت گرفته‌ایم و در پست پنج در رقابت‌های آسیایی به ما کمک خواهد کرد.

مهران حاتمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آمادگی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای بازی‌های آسیایی، اظهار کرد: بازی‌های سختی را پیش رو داریم اما سعی می‌کنیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: تراز بازیکنان در سطح بازی‌های آسیایی همانند تیمی همچون لبنان بسیار بالا است و نگهداشتن این نوع بازیکنان برای هر تیم سخت است و مقابل تیم لبنان نتوانستیم برخی از بازیکنان این تیم را مهار کنیم.

حاتمی گفت: ما در لیگ باشگاه‌های آسیا با مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان اروپایی و آمریکایی روبرو خواهیم بود.

وی اضافه کرد: تیم‌های الشباب الاهلی و الکویت الاهلی بازیکنان ملی پوش و بازیکنان زبده آمریکایی را در اختیار دارند و کار را برای ما سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: تمرین را شروع کردیم و تلاش داریم که بازیکنان را در حالت آمادگی نگه داریم.

حاتمی بیان کرد: برای تقویت تیم بازیکنی با نام «جاستین آلستون» بازیکن آمریکایی که در لیتوانی بازی کرده را به خدمت گرفته‌ایم و در پست پنج در رقابت‌های آسیایی به ما کمک خواهد کرد.

وی درباره عملکرد «پری پتی» در تیم گفت: این بازیکن در طول فصل خیلی عادی تمرین می‌کند اما زمانی که به مرحله پلی‌آف وارد می‌شویم شدید تمرین می‌کند، در شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا نمی‌کند، نیم ساعت زودتر وارد سالن می‌شود و از همه دیرتر از سالن خارج می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: اگر پری سه سال لحظات حساس امتیاز آوری کرد بخاطر تمرکز بالایش است و به شدت سعی می‌کند بهترین عملکردش را در زمین بگذارد.

حاتمی گفت: این بازیکن به نظر من یک فرد گرگانی است تا یک فرد آمریکایی، ما ایرانی‌ها و مردم گرگان را به خوبی درک کرده و به شدت سعی می‌کند مسائل فرهنگی و اجتماعی گرگان را رعایت کند.

وی افزود: روش و منشی که یک بازیکن حرفه‌ای دارد به او اجازه نمی‌دهد وقتش را در شبکه‌های اجتماعی صرف کند، بازیکنان حرفه‌ای برای لحظه لحظه زندگی خود برنامه‌ریزی کردند.

حاتمی تاکید کرد: امسال با توجه به همزمانی بازی‌های آسیایی و لیگ برتر کشور فشردگی برنامه‌ها نیز خیلی اجازه نمی‌داد که بازیکنان به مسائل حاشیه‌ای توجه کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: نقش محمد جمشیدی و بهنام یخچالی در تیم بسیار موثر بود و حتی آنتاناس اودراس بازیکن بسیار موثری بود که در دفاع به ما کمک کرد و اوایل همه انتقاد داشتند که چرا به تیم اضافه شد اما در طول فصل ثابت کرد که بازیکن موثری است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254249

مهمترین اخبار ایران و جهان: