نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 10:39

امید آفرینی در رسانه های فارس تقویت شود

شیراز- استاندار فارس گفت: مطالبه رهبری از رسانه‌ها امید آفرینی و ایمان به آینده است و رسانه‌های فارس در این راستا تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه بیان کرد: امید و ایمان مهم‌ترین عواملی است که مد نظر رهبری برای جامعه است و می‌توان با انتشار خبرهای خوب امید آفرینی در جامعه را توسعه داد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌هایی در استان فارس وجود داشته که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای افزایش ارتباطات اقتصادی، فرهنگی و … استفاده کرد.

ایمانیه متذکر شد: دوران مطالبه گری و نظارت رسانه‌ها بر فعالیت‌های مدیران هیچگاه به پایان نمی‌رسد و باید به صورت مستمر از ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کرد.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های آحاد مختلف مردم بیان مطالبات آنان از طریق رسانه‌ها است از این رو رسانه‌ها نسبت به ارائه مطالبات مردمی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

ایمانیه در خصوص توسعه اقتصاد رسانه خاطرنشان کرد: برگزاری همایش‌های سرمایه گذاری به صورت ماهانه در استان فارس و ارائه ویژه نامه توسط رسانه‌های استان یکی از راهکارهایی است که می‌تواند اقتصاد رسانه را در فارس تقویت کند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان فارس عنوان کرد: بافت تاریخی شهر شیراز نیازمند توسعه است از این رو مقرر شده تا ۴٠ خانه در بافت تاریخی شیراز خریداری و تبدیل به خانه هنر برای هنرمندان بدل شود.

به گفته ایمانیه اجازه تخریب هیچ خانه‌ای در بافت تاریخی شیراز صادر نمی‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1269905

مهمترین اخبار ایران و جهان: