نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 01:49

تصادفات منجر به فوت در ایام نوروز در سرعین ثبت نشد

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: در جریان سفرهای نوروزی به شهرستان سرعین وجود تصادفات منجر به فوت و جرح ثبت نشد.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین اظهار کرد: مهمترین اهداف مدیریت شهرستان تأمین امنیت و رفاه حال مردم و مسافران و گردشگران است.

وی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف همکاری و مشارکت مردم و دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی مهم است که خوشبختانه نتایج طرح نوروزی امسال موید این موضوع بود.

فرماندار سرعین با تقدیر از مردم ولایتمدار شهرستان سرعین در مهمان نوازی و همکاری و برخورد صحیح با میهمانان و تمهیدات نیروی انتظامی شهرستان در تعطیلات نوروزی امسال گفت: در ایام تعطیلات با همکاران و مسئولین مربوطه با حضور میدانی در اقصی نقاط شهرستان و رصد و پایش چگونگی ارائه خدمات، شاهد بهترین صحنه‌های همکاری و همیاری مردم و مسئولین امر بودیم.

باقرزاده با اشاره به آمار ارسالی از فرماندهی نیروی انتظامی افزود: طبق آمار ارسالی از فرماندهی نیروی انتظامی آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان سرعین منفی اعلام شد.

وی تصریح کرد: فرماندهی و تمامی نیروهای خدوم فراجا در طرح نوروزی امسال با تدابیر ویژه و استفاده از دیگر رده‌های انتظامی در کمک به پلیس راهور شهرستان علیرغم شرایط جوی نامناسب و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی نتیجه مطلوبی کسب کردند.

فرماندار سرعین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات عید فطر و فصل گردشگری شهرستان، خواستار تداوم همکاری و هماهنگی مجموعه‌های گردشگری و خدمات رسان در ارائه هر چه بهتر خدمات به میهمانان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1130749

مهمترین اخبار ایران و جهان: