نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 11:35

جام جهانی قطر| اتوئو یک هوادار را مورد ضرب و شتم قرار داد + فیلم

اسطوره فوتبال کامرون پس از بازی تیم‌های برزیل و کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی قطر، یک هوادار را مور ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساموئل اتوئو مهاجم افسانه‌ای و پیشین تیم ملی فوتبال کامرون که اکنون ریاست فدراسیون این کشور را برعهده دارد، پس از برتری 4 بر یک شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های برزیل و کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر، یک هوادار را در محوطه بیرونی ورزشگاه 974 مورد ضرب و شتم قرار داد.

مهاجم پیشین تیم‌های بارسلونا و اینتر که سفیر فیفا نیز هست، هنگام خروج از ورزشگاه 974 واقع در دوحه، در حالی که هواداران در حال گرفتن عکس یادگاری با او بودند، ناگهان به یک هوادار که در حال فیلمبرداری از او با دوربین بود، حمله کرد.

اطرافیان اتوئو سعی کردند در این صحنه او را از بروز هرگونه درگیری به دور کنند و حتی یکی از آنها دوربین هوادار مدنظر را هم گرفت، اما در ادامه اتوئوی خشمگین با لگد شدیدی به سینه این هوادار کوبید و او را نقش بر زمین کرد.

ریکاردو لوپس خوارس خبرنگار روزنامه اسپانیایی زبان «اُپونیون» چاپ لس‌آنجلس که در صحنه این درگیری بود و فیلم این اتفاق را هم به تصویر کشید، در این باره به برنامه «لارگوئرو» از شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا گفت: متوجه نشدم آنها چه به هم می‌گفتند. فقط شنیدم که اتوئو با لحنی عصبانی با آن هوادار صحبت می‌کرد. او شروع به دنبال کردن آن هوادار کرد و هوادار هم همچنان با دوربینش فیلم گرفت و اتوئو هم در نهایت یک لگد به او زد.

 این اتفاق را در فیلم زیر می‌توانید مشاهده کنید:

 

جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر , فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) , فدراسیون فوتبال کامرون , تیم ملی فوتبال برزیل , تیم ملی فوتبال کره جنوبی ,

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899205

مهمترین اخبار ایران و جهان: