نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 19:27

بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است

کرج- استاندار البرز گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است و این قشر در مقابل دوستان خاضع و در برابر دشمنان پرقدرت و مستحکم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی بعد از ظهر شنبه در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تقدیر از تمامی بسیجیان و اقداماتی که در جهت دفاع از امنیت استان صورت می‌گیرد، افزود: این نشست بمنظور قدردانی از جمعی از بسیجیان مدافع امنیت برپا شد تا نشانی از قدرشناسی ما باشد.

وی ادامه داد: تعدادی از بسیجیان عزیز در حوادث اخیر دچار آسیب‌های جدی شدند بنابراین دست همراهی آنها را برای دفاع از امنیت استان به گرمی می‌فشاریم.

عبداللهی گفت: ۵ آذر ماه و قبل از آن روز و هفته بسیج بود و افتخار داشتیم که بیشتر در خدمت بسیجیان باشیم و از نزدیک با نگاه و تصعب آنها نسبت به مردم و میهن اسلامی تجدید دیدار داشتیم.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است و این عزیزان در مقابل دوستان خاضع و در برابر دشمنان پرقدرت و مستحکم هستند.

وی افزود: بسیج به عنوان یک عنصر جهادی و انقلابی، پیشگام و پرچم دار شکوفایی جوانان در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و… است.

استاندار البرز گفت: ترمیم و حل آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی با اولویت بیکاری، فقر، اعتیاد و … از رویکردهای مهم استان است که با حضور بسیجیان با قدرت بیشتری دنبال می‌شود.

وی افزود: ساختن امت نمونه و امت امت ساز با مختصات مردم‌سالاری دینی از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در بسیج تجلی یابد.

عبداللهی گفت: پیشرفته سازی در بکارگیری ظرفیت مردمی و جوانان و نوجوانان و نقش گیری متناسب با بسترهای موجود نیز با حضور بسیج اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تکاپوهای خوبی برای اقناع سازی و آگاهی بخشی به مردم شکل گرفته و اثرات آن به مرور محسوس خواهد بود، افزود: در سنوات گذشته نیز با فتنه‌های مختلفی بواسطه دشمنان مواجه بودیم و همواره شاهد بودیم که مردم، آگاهانه مقابل دسیسه‌ها ایستاده اند.

عبداللهی گفت: اکنون نیز هیچ توطئه ای نمی‌تواند روند پیشرفت و توسعه کشور را مختل کند چراکه ایران اسلامی شاهد رویش‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف است.

در این مراسم فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع)، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع)، پدران شهیدان مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و علی اصغر قورت بیگلو حضور یافتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895549

مهمترین اخبار ایران و جهان: