نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 21:42

اولویت واگذاری مجوزهای بی نام گلستان با سرمایه گذاران بومی است

گرگان- مدیرکل میرث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به ضرورت حمایت عملی از سرمایه گذاران بومی در طرح‌های گردشگری، گفت: اولویت واگذاری مجوزهای بی نام با سرمایه گذاران بومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ساوری شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری گلستان با حصور فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: در واگذاری مجوزهای بی نام برای پروژه های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی اولویت نخست با سرمایه گذاران گلستانی است و ترجیحاً پروژه ها به افراد غیربومی واگذار نمی شود.

مدیرکل میرث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: به دنبال تسهیل و شتاب دادن به صدور مجوزها هستیم و در این مسیر از همه ظرفیت های گلستان استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: مدیریت داشته ها و پتانسیل ها در گلستان جایگاه قابل قبولی ندارد و در برخی مواقع زیر صفر است.

ساوری ادامه داد: موازی کاری در شکل کشوری و ملی مانع هم گرایی برای توسعه زیرساخت های گردشگری در کشور شده و باید در این رویکرد تجدیدنظر بنیادین شکل بگیرد.

وی بیان کرد: وضعیت فعلی استان گلستان به طور خاص در حوزه گروشگری ناشی از مصوبه های متعدد و عمل نکردن به آنها است، سال ها است که گلستان درگیر دور مصوبات شده و به بن بست رسیده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با ایجاد هم افزایی بار دیگر نهال گلستان را غرس خواهیم کرد و این استان را به جایگاه اصلی و فاخر آن می رسانیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 895655

مهمترین اخبار ایران و جهان: