نیوز سیتی!
29 آذر 1401 - 09:24

ردنپ: هر مربی جوانی در لیگ برتر می‌توانست کار ساوت‌گیت را انجام دهد

هافبک پیشین تیم فوتبال تاتنهام از عملکرد سرمربی تیم ملی انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت؛ جیمی ردنپ درباره عملکرد ساوت‌گیت در سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2022 گفت: او کار خوبی انجام داد اما فکر نکنید که مربی مناسب دیگری وجود ندارد. متخصصان خوب زیادی وجود دارند که می‌توانند همین کار را انجام دهند.

هافبک پیشین تاتنهام افزود: هر مربی جوان انگلیسی باهوشی از لیگ برتر با قضاوت حریفان ما انگلیس را به مرحله یک چهارم نهایی می‌بُرد. در سال 2018 نیز وضعیت به همین منوال بود. ما با یک تیم خوب یعنی کرواسی بازی کردیم و آنها ما را شکست دادند. ما در این جام جهانی نیز با یک تیم خوب بازی کردیم (فرانسه)  و آنها ما را شکست دادند. در آخرین یورو تیم‌های قدرتمندی مانند دانمارک و آلمان را شکست دادیم اما هیچ‌کدام از آنها از مرحله گروهی جام جهانی 2022 بالا نیامدند.

جیمی ردنپ اظهار داشت: اگر به نامزدها نگاه کنید، گراهام پاتر از چلسی وجود دارد، ادی هاو در نیوکاسل کار بزرگی انجام می‌دهد. فرانک لمپارد که برای انگلیس عالی بازی کرد، در اورتون کار می‌کند. جرارد در استون ویلا خوب کار نکرد اما هر یک از آن مربیان می‌توانستند کاری را که ساوتگیت در جام جهانی 2022 انجام داد، انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 921355

مهمترین اخبار ایران و جهان: