نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 15:53

عدم اجرای طرح‌های تاثیرگذار در خلخال

خلخال-امام جمعه خلخال گفت: هیچ طرح تاثیرگذار و مهمی در حال حاضر در خلخال اجرا نمی‌شود و مشکلات سابق شهرستان همچنان مردم را آزار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خلخال اظهار کرد: هیچ طرح تأثیرگذار و مهمی در حال حاضر در خلخال اجرا نمی‌شود و مشکلات سابق شهرستان از جمله بیکاری، فقدان زیرساخت‌های مناسب ارتباطی و تبعیض در توزیع امکانات و اعتبارات مردم خلخال را آزار می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه خدمات ارزشمند پس از انقلاب به مردم گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزشمندی در دو بعد مادی و معنوی به مردم ارائه شده است ولی سطح خدمات ارائه شده به مردم این منطقه در مقایسه با سایر مناطق کشور کمتر بوده است.

امام جمعه خلخال دو موضوع عدم مطالبه‌گری مردم و بی توجهی مسئولین گذشته را علت اصلی عقب ماندگی شهرستان خلخال عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تنها پروژه قابل طرح خلخال پروژه راه خلخال به منجیل است که با توجه به تزریق قطره‌چکانی اعتبارات امیدی به بهره برداری از آن در کوتاه مدت وجود ندارد.

حجت الاسلام اسدی ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام علی (ع) و روز پدر گفت: هر روز برای فرزندان صالح روز پدر و هر روز، روز مادر است و خوشا به حال فرزندانی که به پدر و مادر خود احترام می‌گذارند و در خدمت اولیای خود هستند.

وی با تبریک و گرامیداشت روز ۱۹ بهمن ماه سالروز نیروی هوایی بیان کرد: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با مراجعه به محل استقرار امام تحولی بزرگ در روند پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016999

مهمترین اخبار ایران و جهان: