نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 16:59

توسعه اقتصادی استان بوشهر با مشارکت مردم محقق می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و درآمدزایی در استان بوشهر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب دائماً در حال جنگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بوده، اما همچنان اتفاقات بزرگی را رقم زده است.

احمد محمدی‌زاده با تأکید بر موفقیت‌های حاصله نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به حکومت شاهنشاهی اضافه کرد: حکومت شاهنشاهی پهلوی وابسته به آمریکا و اسرائیل بود و اکنون همه امور به دست مردم در نظام اسلامی سپرده و موفقیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف حاصل شده است.

وی با تأکید بر اینکه طرح‌های مهمی در حال اجرا است عنوان کرد: از این به بعد طرح‌های بزرگ‌تر رقم خواهد خورد و اکنون نیز طلیعه پیروزی در جنگ اقتصادی با اقدامات انجام شده آشکار است.

استاندار بوشهر با تأکید بر اینکه مبنای دولت آیت‌الله رئیسی توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، افزود: طرح‌های سرمایه‌گذاری با همکاری بخش خصوصی در حال اجرا است و از این سرمایه‌گذاری به‌عنوان سربازان خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی حمایت و پشتیبانی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015299

مهمترین اخبار ایران و جهان: