نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 17:56

تمدن نوین اسلامی آرمان انقلاب اسلامی است

قم- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ایجاد یک تمدن نوین اسلامی آرمان انقلاب اسلامی است که بخشی از سربازان آن در جامعه المصطفی گردهم آمدند.

به گزارش خبرگزار مهر، محمد مهدی اسماعیلی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با نمایندگان فرهنگی ۱۰۰ کشور جهان در خانه فرهنگ و هنر ملل؛ با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نهضتی فرا مرزی است، اظهار کرد: نهضت امام خمینی (ره) هیچگاه رنگ و بوی قومیتی، نژادی و زبانی نگرفته و از جنس بعثت است.

وی ادامه داد: زبان این حرکت فرهنگی و عشق و علاقه به خداوند، انبیا و خاندان پاک پیامبر (ص) عامل وحدت بخش و پیوند دهنده انسان هاست.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با چنین شیوه‌ای نظام حکمرانی خود را طرح ریزی کرد، ابراز کرد: ما داعیه داران رسالت بزرگ جهانی هستیم که تا ظهور امام زمان (عج) و برقراری حکومت عدل مهدوی امتداد خواهد داشت و این رسالت ما را با رنگ‌ها، زبان‌ها و قومیت‌های مختلف کنار هم قرار می‌دهد و یک حرکت نوین جهانی را به عنوان تمدن نوین اسلامی رقم می‌زند.

وی بیان داشت: ایجاد تمدن نوین اسلامی آرمان انقلاب اسلامی است که سربازان آن عزیزانی هستند که بخشی از آن در جامعه المصطفی مشغول به تحصیل هستند.

اسماعیلی ادامه داد: مقاومت‌هایی که امروز علیه این نظام اتفاق می‌افتد نشان از نزاع جدی جبهه حق پرستان و موحدان زیر پرچم امام و انقلاب در مقابل جبهه مغرب زمین دارد و این دعواها طبیعت این گذار تاریخی است تا تغییر به نفع جبهه توحیدی رقم بخورد و مستضعفین وارث زمین شوند.

وی افزود: داعیه داران این تغییر، فعالان جبهه فرهنگی هستند که بخشی از آن در جامعه المصطفی جمع شده است که این نهاد یکی از برکات نهضت امام راحل انقلاب اسلامی است که سربازگیری برای بسترسازی ظهور را به خوبی انجام می‌دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 999755

مهمترین اخبار ایران و جهان: