نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 19:33

شبهه‌زدایی در جامعه اولویت پایگاه‌های بسیج قزوین باشد

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: شبهه‌زدایی در جامعه و روشن کردن اذهان مردم نسبت به واقعیت‌های کشور و جهان باید در دستور کار نخست پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی امروز در دیدار با اعضای حوزه مقاومت بسیج خواهران شهر شریف‌آباد که در پایگاه مقاومت حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمن با به راه انداختن جنگ ادراکی دنبال این است که هر روز شبهات جدیدی در ذهن جوانان ما ایجاد کند تا ما نتوانیم پاسخ این شبهات را بدهیم.

وی اضافه کرد: شبهه‌زدایی در جامعه و روشن کردن اذهان مردم نسبت به واقعیت‌های کشور و جهان باید در دستور کار نخست پایگاه‌های مقاومت بسیج قرار بگیرد و با توجه به ارتباط گسترده‌ای که شبکه پایگاه‌های بسیج در محلات دارند، باید توسط این پایگاه‌ها شبکه جهاد تبیین در محلات ما هم فعال شود و نباید از اثر بالای ارتباط کلامی با مردم غافل شویم.

رفیعی آتانی با بیان اینکه امروز دشمنان می‌خواهند با بهانه قرار دادن موضوع زن انقلاب را به چالش بکشند، تصریح کرد: امروز بیش از گذشته به اثرگذاری خواهران بسیجی نیاز داریم و انتظار ما این است که خواهران بسیجی ضمن بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی‌های خود از مسائل روز ابعاد مختلف جنگ شناختی و ترکیبی دشمن را برای دختران و زنان جامعه ما توضیح دهند.

وی ادامه داد: امروز هدف دشمن این است که با فشارهای اقتصادی و راه انداختن جنگ فرهنگی بانوان ما از انقلاب دور کند و به همین خاطر بسیجیان خواهر ما باید با تمام توان وارد میدان شوند و با ملاطفت و مهربانی با سایر بانوان و دختران ما وارد گفت‌وگوی مؤثر شوند و بتوانند آنها را پای کار نظام نگه دارند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به انواع توطئه‌های نظامی و اقتصادی دشمن از ابتدای انقلاب تا امروز گفت: آمریکایی‌ها چون فهمیدند در عرصه نبرد نظامی در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش نمی‌برند، وارد جنگ فرهنگی و شناختی با ما شدند و این بار ‌قصد دارند آبرو و غیرت ما را هدف قرار دهند.

رفیعی آتانی افزود: اما این بار هم دشمن با دست کم گرفتن پشتوانه‌های ایمانی و اعتقادی ملت ما دچار خطای محاسباتی شده و جنگ شناختی جدید آنها در نهایت با شکست آنها و تقویت باورهای ایمانی جوانان ما به پایان خواهد رسید و همان‌طور که سردار سلامی گفتند ما با همین جوانان دهه 70 و 80 آنها را به خاک ذلت و خواری خواهیم نشاند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 983311

مهمترین اخبار ایران و جهان: