نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:08

اقامت ۱۰ میلیون نفرشب مسافر نوروزی در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران اقامت مسافران در استان از ۱۰ میلیون و ۳۰۰هزار نفر شب اقامت گذشت، گفت: مجموع بازدید‌های نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی نیز ۷۷۰ مورد بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته تاکنون تعداد مسافران در استان از ۱۰ میلیون و ۳۰۰هزار نفر شب اقامت گذشت. 

وی افزود: مجموع بازدید‌های نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین راهی نیز  ۷۷۰ مورد بوده که از این تعداد ۹۲ فقره به تذکر و ۲۹ فقره به اخطار کتبی منجر شد. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران یادآور شد: میزان ظرفیت اقامت در استان یک میلیون و ۲۵۰هزار نفر شب اقامت است. 

گفتنی است، مسافران و گردشگران هتل‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیر، هتل آپارتمان، اقامت‌گاه بوم‌گردی، هتل بیمارستان‌ها، هتل بوتیک سنتی، متل‌ها، خانه مسافر، اقامتگاه‌های موقت، تاسیسات اقامتی وابسته به وزارت آموزش و پرورش و سایر مراکز اقامتی استان را برای اسکان انتخاب کردند. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1111955

مهمترین اخبار ایران و جهان: