نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 13:41

۲۶۰۰ معلم در برنامه شناسایی معلم نمونه استان اردبیل شرکت کردند

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۲ هزار و ۶۲۸ نفر از فرهنگیان و معلمان اردبیل در برنامه شناسایی معلمان نمونه استان در سالتحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ شرکت کردند.

کلام الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از مجموع ۲ هزار و ۶۲۸ نفر همکار فرهنگی یک هزار و ۴۰ نفر مرد و یک هزار و ۵۸۸ نفر زن هستند.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی توسط کمیته‌های تشکیل شده یک هزار و ۲۳۹ نفر در قالب ۵۷۱ نفر مرد و ۶۶۸ نفر زن به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: این تعداد پس از داوری و ارزیابی در سطح منطقه طبق سهمیه اعلامی نواحی و مناطق به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

صفری افزود: در هفته بزرگداشت مقام معلم از این معلمان در سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

نایب رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم استان اردبیل بیان کرد: برنامه شناسایی معلمان نمونه استان همزمان با سراسر کشور طبق شیوه نامه مربوطه و جدول زمانبندی از ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ شروع و تا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد یافت.

صفری تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۴۱ همکار نمونه منطقه‌ای و ۷ همکار نمونه استانی شناسایی شدند که همکاران نمونه استانی ضمن دیدار با مقام معظم رهبری و سفر به عتبات عالیات مورد تجلیل نیز قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: شرکت همکاران فرهنگی در این برنامه بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال تحصیلی گذشته رشد داشته و با استقبال همکاران فرهنگی مواجه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1112199

مهمترین اخبار ایران و جهان: