نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 13:20

برگزاری کنسرت‌ها تا ۴ روز دیگر/ اجراهای صحنه‌ای همچنان پاپ است!

شرایط برگزاری کنسرت‌ها در ماه مبارک رمضان همچنان مهیاست و هنرمندان موسیقی می‌توانند تا ۱۸ فروردین به روی صحنه بروند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شرایط برگزاری کنسرت‌ها در ماه مبارک رمضان همچنان مهیاست و هنرمندان موسیقی می‌توانند تا ۱۸ فروردین به روی صحنه بروند.

با این همه، اکنون که تعطیلات نوروز را پشت سر گذاشته‌ایم، مسیر برگزاری کنسرت‌ها اگرچه به تعطیلی کامل نرسیده اما خصوصا در شهرستان‌ها تعداد آنها به مراتب کمتر از نیمه نخست فروردین است که قطعا این امر به دلیل نزدیک شدن به ایام شهادت و شب‌های قدر ماه مبارک رمضان است.

به هر جهت برگزاری کنسرت‌ها تا ۱۸ فروردین ماه بنا بر آنچه پیشتر خود وزیر ارشاد هم وعده داده، در هر کدام از استان‌های ایران قانونی است.

یکی دیگر از نکاتی که در برگزاری کنسرت‌های این روزها در تهران به چشم می‌خورد، محدود شدن سالن‌های برگزاری کنسرت‌ها به میلاد نمایشگاه، اسپیناس پالاس و در مواردی برج میلاد است.

حتی در این راستا، این اظهارنظر وجود دارد که سالن وزارت کشور قصد دارد تنها به کنسرت‌هایی مجوز برگزاری دهد که در شأن خانواده‌های ایرانی هستند و در همین راستا هم در ماه‌های اخیر تنها علی زندوکیلی توانسته در این سالن به روی صحنه برود.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به کنسرت‌هایی که در روزهای آینده در تهران به روی صحنه خواهند رفت؛ کنسرت‌هایی که هنوز هم تنها به ژانر پاپ محدود است.

اکنون که مدت زمان چندانی هم تا آغاز ایام شهادت باقی نمانده است، نگاهی خواهیم داشت به کنسرت‌هایی که در روزهای آینده در تهران به روی صحنه خواهند رفت؛ کنسرت‌هایی که هنوز هم تنها به ژانر پاپ محدود است.

برج میلاد تهران

رضا بهرام ۱۵ و ۱۶ فروردین در دو سانس ۱۹ و ۲۲، گروه «ایهام» ۱۷ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، بابک جهانبخش ۱۸ فروردین ساعت ۲۲:۱۵

هتل اسپیناس

سیروان خسروی ۱۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، اشوان ۱۶ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲، معین زندی ۱۷ فروردین ۱۹:۱۵ و ۲۲، ناصر زینلی ۱۸ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵

سالن میلاد نمایشگاه

علیرضا طلیسچی ۱۴ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، بهنام بانی ۱۵ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۱۵، آرمین زارعی ۱۶ و ۱۷ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲:۳۰، امید حاجیلی ۱۸ فروردین در دو سانس ۱۹:۱۵ و ۲۲،

وزارت کشور

علی زندوکیلی ۱۷ فروردین ساعت ۲۲

تالار وحدت

احسان یاسین ۱۶ و ۱۷ فروردین ساعت ۲۲

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1127155

مهمترین اخبار ایران و جهان: