نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 19:03

۲۵۰ پروژه در دشتستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در دهه فجر امسال ۲۵۰ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در دشتستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران در دشتستان با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز پیروزی حق بر باطل بود و مردم از طاغوت نجات یافتند و نظام اسلامی باعث عزت و سربلندی مردم شد.

وی افزود: دشتستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده و در دفاع مقدس، نقش رزمندگان و ایثارگران دشتستان غیر قابل انکار است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه در دهه فجر فقط گوشه‌ای از طرح‌ها و پروژه‌ها را افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم افزود: پروژه‌های بزرگ‌تر در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر و با حضور رئیس جمهور یا وزرا افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خواهند شد.

محمدی زاده با بیان اینکه دشتستانی‌ها در دفاع مقدس خط‌شکن بودند گفت: در جنگ اقتصادی نیز شاهد حضور چشمگیر سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی این شهرستان هستیم که امیدوارم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: بدون تردید با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه صنعت و تولید، اشتغال رونق گرفته و معیشت مردم نیز بهبود می‌یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: در دهه فجر امسال ۲۵۰ پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی در دشتستان با اعتباری بالغ بر ۱۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی شده که در تاریخ این شهرستان بی‌سابقه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1032111

مهمترین اخبار ایران و جهان: