نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 18:23

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن/ فجرآفرینی‌ها تا فرج حضرت حجت(عج) ادامه خواهد یافت

سازمان بسیج مستضعفین کشور در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد و در آن اشاره کرد: درحالیکه دشمنان رویای تحقق انقلاب کاریکاتوری ۱۴۰۱ را در سر می‌پروراندند، مردم بصیر تمام رشته‌های آنها را پنبه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سازمان بسیج مستضعفین کشور در آستانه فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

اراده ما بر این قرار گرفته است که به مستضعفین نعمت بخشیم و آنها را پیشوایان و وارثین روی زمین قرار دهیم. سوره قصص آیه 5

انقلاب شکوهمند اسلامی در حالی در 22 بهمن ماه سال 1357 به پیروزی نهایی دست یافت که جهان در چنگال اراده دو قطب شرق و غرب، گرفتار بود. از یک سو، بلوک شرق به سردمداری اتحاد جماهیر سوسیالیستی شوروی حضور داشت که اوج قدرتش را با برژنف تجربه می‌کرد و از دیگر سو، بلوک غرب به جلوداری آمریکا بود که با پشت سر نهادن خرابی های جنگ جهانی دوم، در جلوه خداوندگاران رفاه و تلذذ و آزادی ظاهر بودند.

با وجود اختلاف در معرفت‌شناسی که یکی بر اشتراکی‌گرایی تاکید داشت و دیگری بر فردگرایی و سود شخصی، هر دو در سطح هستی‌شناسی، سخن و رویکرد واحد داشتند و آن، سکولاریسم در معنای دنیاگرایی و نفی معنویت و معاد بود. در واقع جهان در دوره «جنگ سرد» یعنی حدفاصل پایان جنگ جهانی دوم تا فروریختن دیوار برلین و سرانجام فروپاشی شوروی، صحنه جنگ حیدری-نعمتی میان دو شکل متفاوت از انسان‌گرایی مطلق و مادی‌گرایی محض بود؛ یکی در پوشش «خلق طراز قهرمان» و دیگری در لفافه کاذب انسان آزاد.

در میانه این دور باطل، هولناک و در عین حال دروغین، ناگهان جلوه ای از نور میل به روشنایی کرد و خواستار تغییر شرایط و درانداختن طرحی الهی در مناسبات انسانی شد. حمله به مدرسه فیضیه قم و سپس قیام 15 خرداد سال 1342، نقطه عزیمت حرکت انقلابی امام خمینی و یاران و پیروان وفادار ایشان تا موعد و موسم پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد.

امام خمینی با حمله به ارکان پهلوی و سال‌ها پس از آن با شرح و بسط ایده ولایت فقیه در نجف، نه تنها به مردم ایران، جرات گذر و گذار از رژیم پوسیده سلطنت را دادند بلکه در بعد جهانی، فتح بابی برای جنبش و به حرکت درآمدن ملت های آزادی خواهی که دولت هاشان به ناگزیر در پادویی دو بلوک شرق و غرب به سر می‌بردند نیز شدند.

به بیان دیگر قیام امام خمینی و یاران ایشان، انسان به ماهو انسان را از شر بازی شرق و غرب نجات داد و بدیل اسلام سیاسی به عنوان الگوی حکمرانی پیشرو و مترقی را پیش چشم جهانیان قرار داد. 

ارائه تعریف نو از انسان و متعاقب آن از روابط انسانی با صیحه رستاخیزی انقلاب اسلامی، موجب برهم‌خوردن بازی مشترک استکبار جهانی شد و لاجرم برافروختن خشم آنها علیه ملت به پاخاسته را همراه آورد.

به همین مناسبت از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، جریان استکبار با انواع و اقسام روش‌ها همچون اعمال تحریم‌های اقتصادی، طرح‌ریزی برای کودتا، کمک بی شائبه به رژیم بعثی در جنگ تحمیلی، ترور نخبگان، جنگ روانی رسانه ای و... در پی حصول مقصود و برانداختن هیمنه نظام بوده اما هر نوبت جز هزیمت، عائدی دیگری به کف نیاورده است.

در غائله ماه های اخیر نیز دشمنان قسم‌خورده‌ی ایران ضمن جای دادن غایت اصلی خود یعنی براندازی و تجزیه‌طلبی در زرورق فریبنده زن، زندگی و آزادی و همچنین با تدارک شدیدترین و پیچیده ترین «جنگ ترکیبی» علیه بنیان های فرهنگی و ارزشی جامعه ایرانی، رویای تحقق انقلاب کاریکاتوری 1401 را در سر می‌پروراندند اما مردم بصیر با اقتفا از مقتدای خود امام خامنه ای(حفظه الله تعالی)، تمام رشته های آنها را پنبه کردند و مزدوران و مواجب‌بگیران سرویس های جاسوسی غرب را بار دیگر با شکست، بدرقه کردند.

چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی جشن میگیریم که ایران عزیزمان طی بیش از چهار دهه گذشته، به برکت تحقق حکمرانی اسلام سیاسی ذیل لوای درایت های حکیمانه خمینی کبیر و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای و نیز حضور شعورمندانه مردم آگاه، افتخارات بی شماری را در حوزه های مختلف از جمله نظامی، امنیتی، پزشکی، علمی، ورزشی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و... کسب کرده است.

این افتخارات بی بدیل در شرایطی حاصل شده که دشمنان ایران و انقلاب و نظام، این «چهار راه استراتژیک جهان» را تحت سنگین ترین تحریم های خود قرار داده و کماکان میدهند، به این امید که آرمان های انقلابی مردم دچار تخفیف و تضعیف شده و با خستگی و دلزدگی متروک بمانند؛ حاشا و کلا.

سازمان بسیج مستضعفین کشور به نمایندگی از بسیجیان جان برکف سراسر ایران اسلامی، ضمن تبریک یوم الله 22 بهمن و دعوت از مردم برای حضور همه جانبه در راهپیمایی بزرگداشت این روز عزیز، بار دیگر عهد خود در استقامت بر آرمان های انقلاب اسلامی و نظام سیاسی برآمده از آن را یادآوری میکند و تصریح میدارد تا فرج حضرت حجت، فجرآفرینی ها ادامه خواهد یافت و خدمت خالصانه به مردم با قدرتی بیشتر و فزاینده تر، ادامه خواهد یافت؛ ان شاالله.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1032055

مهمترین اخبار ایران و جهان: