نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 09:42

یاری: سالن هفتم تیر میزبان کشتی جام باشگاه‌های جهان است/ جوایز اهدایی 35 هزار دلار است

رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: مسابقات کشتی باشگاه های جهان در سالن شهدای هفتم تیر برگزار می شود و تیم های شرکت کننده در این مجموعه اسکان داده خواهند شد.

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان اظهار داشت: تیم‌های حاضر در مسابقات جام باشگاه های کشتی آزاد جهان از روز چهارشنبه به ترتیب وارد کشور خواهند شد. در این روز تیم‌های قزاقستان و هند وارد تهران می‌شوند. بامداد روز پنجشنبه تیم روسیه وارد تهران می شود و صبح پنجشنبه هم تیم‌های قرقیزستان و ارمنستان به تهران می آیند. تیم بانک شهر نماینده کشورمان هم در ساری در اردو  است که روز پنجشنبه وارد تهران خواهد شد تا در مجموعه شهدای هفتم تیر محل برگزاری مسابقات حاضر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مسابقات در سالن شهدای هفتم تیر برگزار خواهد شد و تیم های شرکت کننده در جام باشگاه های جهان در این مجموعه اسکان داده خواهند شد. چند روز اخیر صحبت هایی شنیده شد مبنی بر اینکه تیم بانک شهر به صورت کامل از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان میزبانی خواهد کرد در صورتی که چنین چیزی صحت ندارد و برگزاری جام باشگاه‌های جهان با مشارکت فدراسیون کشتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ درباره برگزاری جام باشگاه‌های جهان به صورت مشترک بین بانک شهر و فدراسیون کشتی تصریح کرد: برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان یک کار مشترک بین بانک شهر و فدراسیون است. ما از تیم بانک شهر تشکر می‌کنیم که امسال حمایت های بسیار خوبی را از کشتی انجام داده است. چه در مسابقات لیگ و چه در برگزاری جام باشگاه های جهان، در این میان فدراسیون کشتی هم نیمی از هزینه های برگزاری این مسابقات را تقبل کرده است.

یاری درباره محل برگزاری رقابت‌های جام باشگاه های جهان نیز عنوان کرد: بحث آمادگی سالن شهدای هفتم تیر کاری بود که فدراسیون انجام داده است. مشابه این مسابقات را در کشتی فرنگی در اصفهان خواهیم داشت، که تنها برای آماده سازی سالن مسابقات حدود ۹۰۰ میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده است. کار فدراسیون حمایتی بوده است و بحث اسکان و اقامت تیم های حاضر در این مسابقات را فراهم کرده است. امیدوارم رقابت های بسیار خوبی را شاهد باشیم چرا که تیم‌ها نفرات خوب در این مسابقات شرکت خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم سطح کیفی مسابقات در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد.

وی در خصوص مبلغ جوایز این رقابت‌ها گفت: با توجه به نوسانات قیمت ارز شاید کمی جوایز این مسابقات کم شود، اما این را می‌توانم به شما بگویم که مجموع جوایز اهدایی به تیم های اول تا سوم ۳۵ هزار دلار است. برگزاری این مسابقات به شیوه جام جهانی خواهد شد تا تیم‌ها رقابت خوبی را با یکدیگر داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035355

مهمترین اخبار ایران و جهان: