نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 00:29

ویژه‌نامه الکترونیکی نماز جمعه خونین منتشر شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز انفجار بمب در بین نمازگزاران در نمازجمعه تهران توسط منافقین و شهادت تعداد زیادی از حاضران در این عمل عبادی سیاسی، ویژه نامه الکترونیکی «نمازجمعه خونین» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به‌مناسبت به مناسبت 24 اسفند 1363 سالروز انفجار بمب در بین نمازگزاران در نمازجمعه تهران توسط منافقین و شهادت تعداد زیادی از حاضران در این عمل عبادی سیاسی، ویژه نامه الکترونیکی «نمازجمعه خونین» به همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) منتشر شد.

 

 

براساس اعلام هابیلیان ا ین ویژه‌نامه برگی دیگر از جنایت ‌های منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌گناه است که برای شرکت در نماز جمعه حاضر شده بودند. منافقین با بمب گذاری در مراکز تجمع مردم ایجاد رعب و وحشت می کردند تا از حضور مردم و پشتیبانی مردم از انقلاب بکاهند اما در این واقعه تروریستی با هشیاری کامل نقش دشمنان اسلام را نقش بر آب کردند.

این ویژه‌نامه شامل بخش‌هایی همچون: «بازخوانی فاجعه»؛ «فیلم ها و مستندهای مربوط به حادثه تروریستی انفجار در نمازجمعه تهران»؛  «سرگذشت پژوهی شهدای واقعه»؛ «کتاب شهدای جمعه»؛ «روایت شاهدان عینی» و «پوستر‌های نمایشگاهی حماسه جمعه» می‌شود.

۲۴ اسفند سال ۶۳ یکی از روزهای به یاد ماندنی تاریخ اسلام و ایران است. در وسط خطبه‌های نمازجمعه تهران بمبی توسط منافقین کوردل و جنایتکار منفجر شد و تعدادی از نمازگزاران در دم به شهادت رسیدند؛ امّا مردم و امام‌جمعه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظم و انضباط این آئین عبادی سیاسی را حفظ کردند و نگذاشتند مراسم به‌ هم بخورد.

شجاعت امام‌جمعه از یک طرف و ایستادگی مردم و نمازگزاران از سوی دیگر حیرت جهانیان را برانگیخت و نمایشی از قدرت و اقتدار ملی را به نمایش گذاشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1095499

مهمترین اخبار ایران و جهان: