نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 15:31

۴۵٠ اردوی جهادی در فارس برگزار شد

شیراز- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس گفت: امسال ۴۵۰ اردوی جهادی سلامت محور در این استان برگزار و به ۲۱۰ هزار نفر خدمت رسانی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار حسین صمصام، ظهر دوشنبه در همایش جهاد خدمت، جهاد امیدآفرینی و جهاد تبیین که در آستانه سالروز تأسیس بسیج جامعه پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از جهادگران و عاشقان خدمت به همنوع، با اشاره به فرا رسیدن سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه الزهرا (س) و عملیات والفجر هشت که شهادت جمعی از اعضای بسیج جامعه پزشکی را در پی داشت، گفت: امروزه تلاش می‌شود در هر نقطه از میهن اسلامی، گفتمان جهادی با گسترش کمی و کیفی پیش برود.

صمصام خاطرنشان کرد: امروزه در شرایط حساس منطقه و در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن، به کارگیری مبانی «جهاد تبیین»، «روشنگری» و «جهاد خدمت» ضرورت دارد؛ چرا که در راستای پیشبرد اهداف نظام و رفع موانع پیشرفت کشور است.

او با اشاره به حضور فعالان دو جبهه جهاد تبیین و جهاد خدمت در این همایش، گفت: شرکت کنندگان در این همایش در طول سال ۱۴۰۱، با برپایی ۴۵۰ اردوی جهادی سلامت محور، به ۲۱۰ هزار نفر از همنوعان داخل و خارج استان فارس خدمت رسانی داشته‌اند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی فارس افزود: رزمندگان دفاع مقدس، تلاشگران جهاد امنیت و جان برکفان مدافع سلامت ثابت کرده‌اند که در کنار «جهاد اصغر» به معنای رویایی نظامی با دشمن؛ «جهاد اکبر» و گذشتن از موانع نفس را نیز به خوبی انجام داده‌اند و انقلاب اسلامی در حال تجربه جهاد جدیدی به نام «جهاد خدمت» است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس نیز در این همایش خاطرنشان کرد: همگان شاهد رشادت‌های لشکر سپیدپوش سلامت در سال‌های جنگ تحمیلی و در بحران‌های مختلف مانند همه گیری کروناویروس بوده‌اند.

سرهنگ پاسدار قاسم علیپور با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج جامعه پزشکی و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش جهاد تبیین، بر تلاش در مسیر تحقق اهداف این امر مهم به ویژه با استفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1061155

مهمترین اخبار ایران و جهان: