نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 17:42

بزرگداشت نام امام، نیاز ملت ما و همه ملت‌های جهان است

وزیر کشور گفت: بزرگداشت نام امام، امروز نیاز ملت ما و همه ملت‌های جهان است، در واقع بعد از 34 سال، روز به روز تمایل و علاقه مردم ما نسبت به امام بیشتر می‌شود، به رغم اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند تا نام و یاد امام را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، احمد وحیدی وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) که ظهر امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: واقع این است که هرآنچه در بزرگداشت حضرت امام کار کنیم کم کرده‌ایم، معرفی حضرت امام به دنیا یک امر مستمر و دائمی است، امروز همه تشنه معارفی هستند که امام ارائه دادند و تاریخ برگ جدیدی خورد، مردم ایران آزادی و عزت خودشان را تا ابد مرهون حضرت امام می‌دانند و با تأسی از اندیشه امام تاریخ ساز و مقتدر شدند و امروز اگر ملت ایران پیش رو هست، با تأسی به اندیشه امام است.

وی ادامه داد: حضرت امام دیکتاتوری و استعمار غرب را از کشور دور کردند و به همین دلیل است که می‌بینید دنیای ظلمانی با حضرت امام دشمن هستند، دشمنی آن‌ها مربوط به این است که امام ایده‌ای برای احیای اسلام ناب به میان آورد و آن‌ها نابودی خودشان را در این می‌بینند، در کنارش دل‌های پاک همه ملت‌های آزاده به دنبال ایشان است.

وزیر کشور یادآور شد: برنامه سالگرد امسال مثل همه سال‌ها با حضور مقام معظم رهبری یک شور و حماسه دیگری در کشور ما خواهد داشت، البته حجم زیادی از عاشقان امام وجود دارند که مایل هستند به حرم امام خمینی(ره) بیایند و متأسفانه امکان خدمات دادن به همه آن‌ها میسر نیست و ناچار شدند که به استان‌ها سهمیه مشخص بدهند. همه چیز آماده است و همه دستگاه‌های مختلف تلاش‌های خوبی کرده‌اند، این آمادگی برای پذیرایی فراتر از یک و نیم میلیون و نزدیک دو میلیون زائر است.

وحیدی تأکید کرد: بزرگداشت نام امام امروز نیاز ملت ما و همه ملت‌های جهان است، در واقع خود این کار یک حماسه فرهنگی است که بعد از 34 سال، روز به روز تمایل و علاقه مردم ما نسبت به امام بیشتر می‌شود، به رغم اینکه دشمنان خیلی تلاش کردند تا نام و یاد امام را کمرنگ کنند، با رهبری رهبر معظم انقلاب روز به روز می‌بینیم که اندیشه امام عاشقان بیشتری پیدا می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت شناساندن حضرت امام به سراسر دنیا اظهار داشت: یکی از فرصت‌های ما برای آشنایی نسل جوان با اندیشه‌های امام همین ایام بزرگداشت امام است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242311

مهمترین اخبار ایران و جهان: