نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 12:32

پایین‌محلی: خودم را سرباز نظام می‌دانم/ آماده همکاری با فرماندار جدید هستم

فرماندار سابق گرگان گفت: من خودم را سرباز این نظام می‌دانم و هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان، اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب مرحله خودسازی و تمدن سازی است و مدیران در رده‌های مختلف باید برای خدمت به مردم بکوشند تا چالش‌ها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که در دولت سیزدهم که از دل مردم است توفیق خدمت داشتم و اکنون که بنا به دلایلی ادامه خدمت برایم میسر نیست آرزو دارم فرماندار جدید نیز در این عرصه موفق باشند.

فرماندار سابق گرگان خاطرنشان کرد: از استاندار گلستان، از معاونان ایشان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طلب حلالیت دارم و ادامه خدمت را به برادری اخلاق‌مدار، متدین و دوست‌داشتنی می‌سپارم.

پایین‌محلی گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که در دوران مسوولیتم کوتاهی من را بر من ببخشند و از تمام همکارانم به ویژه استاندار محترم گلستان بخاطر حسن اعتماد و حمایت‌هایشان سپاسگزارم.

وی اضافه کرد: من خودم را سرباز این نظام می‌دانم و هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم.

فرماندار سابق گرگان بیان کرد: در فضای مجازی گفته شد که من بیمار هستم و یا در شرایط بازنشستگی قرار دارم که هیچکدام از این‌ها دلیل استعفایم نبود بلکه احساس کردم بیش از این نمی‌توانم مفید باشم.

پایین‌محلی بیان کرد: بیشتر مشکل از من بود که نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم و به همین خاطر تشخیص دادم فرصت را به فردی بدهم که بتواند مفیدتر و موثرتر باشد.

وی اضافه کرد: نمی‌خواستم به مردم شهر گرگان خیانت کنم و این فرصت را در شرایطی اشتغال کنم که نتوانم موثر باشم و تشخیص دادم کنار بروم تا فردی موثرتر پای به عرصه میدان بگذارد.

فرماندار سابق گرگان تصریح کرد: از آغاز دوران مسوولیتم در فرمانداری گرگان با هدفمندی یارانه‌ها روبرو شدیم، پس از آن با مشکلات آرد و نان و پس از آن ۱۰۰ روز با ناآرامی‌ها روبرو بودیم که از روز اول با تمام توان سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که هیچ کسی دچار مشکل نشود.

پایین‌محلی گفت: این نشان می‌داد با همدلی و وحدت و مجموعه مدیریتی در شهرستان و استان می‌توان اتفاقات بزرگ رقم زد و در موضوع ناآرامی‌ها از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌هایی را دیدیم که قطعا در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: من از تمام مدیران شهرستان تقدیر می‌کنم که همیشه سعی کردند که کنار ما باشند و با وحدت و یکپارچیگی خوب به مردم خدمت کنیم.

فرماندار سابق گرگان تاکید کرد: من آقای نادری را در عرصه مدیریتی بهتر از خودم می‌بینم و حاضرم به ایشان به عنوان فرماندار جدید کمک کنم چون معتقدم که مدیران در چالش‌ها بزرگ می‌شوند و مدیران قدرتمند از دل چالش‌ها بیرون می‌آیند و انشاالله با این مشکلات به گونه‌ای مواجه شویم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

پایین‌‌محلی گفت: امیدوارم مردم شهرستان گرگان نیز از ما راضی بوده باشند و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است، در این مراسم «اسماعیل نادری» به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان منصوب شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258699

مهمترین اخبار ایران و جهان: