نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 10:48

نورافشانی ۴۴ مسجد قم در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

قم- دبیر ستاد اجرایی جشن‌های دهه فجر قم از نورافشانی ۴۴ مسجد قم در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

حسن مالکی نژاد دبیر ستاد اجرایی جشن‌های ایام الله دهه فجر استان قم در گفتگو با مهر اظهار داشت: در شب بیست و دوم بهمن ماه همانند سال‌های گذشته طنین الله اکبر در شهر قم طنین انداز خواهد شد.

دبیر ستاد اجرایی جشن‌های ایام الله دهه فجر استان قم ابراز داشت: در شب سالگرد پیروزی انقلاب برنامه نورافشانی از سوی شهرداری و سپاه در نقاط مختلف شهر برگزار خواهد شد که در کوه خضر نبی نیز ویژه برنامه‌ای خواهیم داشت.

مالکی نژاد با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال گفت: برپایی غرفه کودک، محصولات تولیدی، ایستگاه‌های سلامت و صلواتی در مراسم راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن خواهیم داشت.

وی بیان داشت: در ۴۴ مسجد قم با همکاری کانون مساجد با همکاری اوقاف برنامه‌ای تحت عنوان کاروان قرآنی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی جشن‌های ایام الله دهه فجر استان قم عنوان داشت: ۱۵۰ بسته فرهنگی به مساجد سطح شهر اهدا شده تا آذین بندی در این محلات و مساجد صورت گیرد.

وی گفت: هیئات مذهبی استان قم نیز در برپایی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی سهم خوبی را در دهه فجر امسال خواهند داشت و احزاب سیاسی هم برنامه‌های خوبی با سخنرانی‌های شخصیت‌های ملی و استانی خواهند داشت.

مالکی نژاد ابراز داشت: سپاه استان قم نیز ۶۰۰ بسته جهت آذین بستن مدارس به آنان اهدا کرده و ۳۰۰ بسته دیگر نیز برای آذین محلات اهدا شده است.

وی با بیان اینکه مسابقات ورزشی تحت عنوان فرزندان انقلاب در مساجد استان برگزار می‌شود افزود: طلاب غیر ایرانی برای تبیین جایگاه انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف برای دانش آموزان در مدارس و مردم در مساجد برنامه‌هایی خواهند داشت.

دبیر ستاد اجرایی جشن‌های ایام الله دهه فجر استان قم با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا به خصوص شهدای انقلاب نیز در دستور کار است ادامه داد: اجرای برنامه‌های سرود در نقاط مختلف شهر قم و نیز اجرا در مجتمع‌های تجاری و پاساژها از جمله برنامه‌ها است.

مالکی نژاد بیان داشت: در دهه فجر امسال نیز پروژه‌های مختلف استان و شهر قم افتتاح می‌شود و میز خدمت اداراتی نیز در مصلی‌های نماز جمعه قم برپا خواهد شد و تعداد ۱۰ ایستگاه انقلاب در سطح شهر توسط سپاه و شهرداری برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در ۲۱ بهمن همایش دوچرخه سواری در قم برگزار خواهد شد که از میدان روح الله تا مصلی قدس است.

مالکی نژاد گفت: اعزام مبلغین در مساجد نیز از جمله برنامه‌ها است که دوره‌های آموزشی تخصصی برای طلاب برگزار شد و آنان به صورت ویژه در ایام دهه فجر در عرصه جهاد تبیین فعالیت می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1014460

مهمترین اخبار ایران و جهان: