نیوز سیتی!
25 دی 1401 - 16:35

سارق علائم و تابلوهای جاده‌ای در تاکستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از دستگیری یکی از سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار به اتهام سرقت تجهیزات، علائم و تابلوهای راهداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تاکستان، سرهنگ کوروش عزیزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات راهداری از قبیل تابلو، گاردریل و علائم هشدار دهنده پلیسی در محورتاکستان به ضیاء آباد و احتمال بروز حوادث رانندگی خطرساز در این محور، بلافاصله شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی بخش ضیاء آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی و گشت‌زنی هدفمند در این محور، به یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار مشکوک و فعالیت های وی را تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: متهم که با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت نیسان در حال سرقت تجهیزات راهداری در جاده بود، توسط ماموران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه در بازدید از خودرو و مخفیگاه سارق تعداد قابل توجهی تابلو و علائم جاده ای سرقت شده کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه به سرقت تجهیزات جاده ای راهداری و اداره گاز اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 978660

مهمترین اخبار ایران و جهان: