نیوز سیتی!
09 آذر 1401 - 03:42

کی‌روش: همین تیم ملی آمادگی حضور در جام ملت‌های آسیا را دارد/ فرصت‌های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مدعی است تیمش در مصاف با آمریکا در دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ صاحب فرصت‌های گلزنی بهتری شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کارلوس کی‌روش بعد از دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: خیلی ناراحتم از نتیجه به دلیل اینکه نتوانستیم صعود کنیم. متأسفانه رؤیای ما به اتمام رسید، خیلی خیلی نزدیک بودیم به صعود، اما نشد. فکر می‌کنم در نیمه اول آمریکا خوب بازی کرد و حق‌شان بود که گل بزنند، ولی در نیمه دوم ما خیلی بهتر بودیم و فرصت بیشتری خلق کردیم. ما فرصت‌های بهتری نسبت به آمریکا داشتیم، ولی مطمئناً وقتی شما گل نزنید تنبیه می‌شوید. واقعیت این است که ما در نیمه دوم استحقاق گل زدن را داشتیم و اگر به گل می‌رسیدیم شرایط کاملاً متفاوت بود.

 

وی درباره شرایط ادامه همکاری‌اش با فوتبال ایران گفت: جواب این سؤال در دستان من نیست و الان باید ذهن‌مان یک مقدار خنک و آرام شود و  بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده است. همه ما عمیقاً غمگین هستیم و بازیکنان دل شکسته هستند. کار بسیار خوبی تحت شرایطی دشوار انجام دادیم. بازیکنان استحقاق اعتبار و احترام هواداران فوتبال ایران را دارند، به خاطر کاری که برای فوتبال ایران انجام دادند.

«فوتبال ملی ایران به نظر شما نیاز به نسل جدید دارد؟»، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: مطمئناً همه تیم‌های ملی باید همیشه خودشان را بازسازی کنند و خون تازه در آنها وارد شود تا بازیکنان جایگزین شوند. از بُعد کلی تازه کردن و اضافه کردن خون تازه کار خوبی است، ولی فکر می‌کنم همین تیم آمادگی این را دارد که در جام ملت‌ها بازی کند و هیچ شکی به آن ندارم.

کی‌روش خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی سن درست و کیفیتی مناسب دارند. به همین دلیل آمادگی این را دارند که ادامه دهند و قهرمان جام ملت‌ها شوند. مطمئناً از نظر فنی باید بازیکنان دیگر را تحت نظر داشته باشیم و تلاش شود تا بازیکنان جدید به تیم ملی اضافه شود. همانطور که کار من را در تهران دیدید با 11 بازیکن زیر 22 سال کار کردیم و از آن گروه حتماً چند بازیکن در جام ملت‌ها خواهند بود. چیزی که می‌‌گویم این است که بازیکنان با تمام شرایطی که موجود بود کار بزرگی انجام دادند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 889216

مهمترین اخبار ایران و جهان: