نیوز سیتی!
08 آذر 1401 - 15:56

ارسال ۱۶۲ اثر به هشتمین جشنواره ابوذر گلستان

گرگان- رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: تاکنون ۱۶۲ اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره ابوذر گلستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی تجری بعدازظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: سال گذشته اهالی رسانه ۹۶۰ اثر به جشنواره ارسال کردند که از این تعداد ۸۰۰ اثر پذیرفته شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان افزود: امسال تاکنون در حوزه مکتوب ۶۸ اثر و در بخش چند رسانه‌ای ۹۴ اثر در قالب‌های موشن گرافی، عکس، کلیپ به جشنواره ارسال شده است.

تجری بیان کرد: اختتامیه هشتمین جشنواره ابوذر در هفته دوم دی ماه برگزار می‌شود و علاقه مندان تا روز بیستم آذر فرصت دارند آثار خود را در محورهای جشنواره که از قبل اعلام شده ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه استان گلستان یک استان محوری در بخش تقریب مذاهب است و امسال میزبان اولین جشنواره ملی تقریب مذاهب است، در جشنواره ابوذر هم نگاه ویژه ای به آثار ارسال شده در حوزه تقریب مذاهب خواهد شد.

رئیس بسیج رسانه گلستان گفت: با هدف ارج نهادن به تلاش اصحاب رسانه تلاش خواهیم کرد در این جشنواره از تمامی کسانی که آثار ارسال می‌کنند در کنار نفرات برتر تجلیل کنین.

تجری با بیان اینکه داوری جشنواره با همکاری ارشاد گلستان و به صورت کشوری خواهد بود، گفت: محورهای انتخاب شده جشنواره ابوذر در تمامی استان‌های کشور یکسان است و تلاش شده انتخاب موضوعات به نحوی باشد که رسانه‌هایی که در حوزه‌های تخصصی هم فعالیت می‌کنند بتوانند شرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 888416

مهمترین اخبار ایران و جهان: