نیوز سیتی!
13 آذر 1401 - 13:16

جام جهانی قطر| نیمار به بازی با کره جنوبی می‌رسد؟

ستاره تیم ملی فوتبال برزیل شانس همراهی این تیم مقابل کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال برزیل در حالی خود را آماده بازی دوشنبه شب با کره جنوبی در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی 2022 قطر می‌کند که هواداران این تیم در آستانه این بازی خبر خوبی دریافت کردند و آن بازگشت نیمار به تمرینات گروهی سلسائو بود. ستاره پاری‌سن‌ژرمن در بازی اول برزیل در مرحله گروهی جام جهانی قطر مقابل صربستان از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در ادامه بازی با تیم‌های سوئیس و کامرون را از دست داد.

پیش از این گفته می‌شد که حضور این مهاجم 30 ساله در بازی مقابل کره جنوبی در هاله‌ای از ابهام است اما نیمار با حضورش در تمرینات گروهی برزیل، هواداران این تیم را امیدوار کرد و با انتشار پستی در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «توئیتر» اعلام کرد احساس خوبی دارد.  

رودریگو لاسمار پزشک تیم ملی فوتبال برزیل در خصوص وضعیت ستاره 30 ساله این تیم گفت: نیمار شانس حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را دارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.

در ویدئویی که فدراسیون فوتبال برزیل از تمرینات تیم تحت‌هدایت تیته منتشر کرده، نیمار به همراه بازیکنانی که در بازی با کامرون به عنوان بازیکن تعویضی حضور داشتند، در حال تمرین کردن است و همچنین با هر دو پا به سمت دروازه شوت می‌زند.

جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی قطر , تیم ملی فوتبال برزیل , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , تیم ملی فوتبال کره جنوبی , نیمار ,

تیم‌های برزیل و کره جنوبی از ساعت 22:30 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه 974 به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 896616

مهمترین اخبار ایران و جهان: