نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:12

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای خدمت به این ملت خوب و وفادار به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی صبح شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر دیر با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد امام و شهدا به ویژه شهدای انقلاب شهرستان دیر، گفت: از همه شما مردم عزیز که در این هوای نامناسب در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردید تشکر می‌کنم.

امام جمعه دیر افزود: شما وفادار به آرمان‌های والای امام و شهیدان هستید و نشان دادید که دشمنان تان را خوب می‌شناسید و با این حضورتان نشان دادید کسانی که شما با دادن جان خود و عزیزانتان آنها را از کشور اخراج کردید، الان نمی‌توانند دلسوز شما باشند.

وی بیان کرد: کسانی که با اموال غارتی شما سال‌ها است در بیرون از مرزها عیاشی می‌کنند، نمی‌توانند جایگزینی برای نظام اسلامی باشند.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: چه ابله و کوته فکر و خام هستند کسانی که فکر می‌کنند مردم ما دوران سیاه رژیم طاغوت را فراموش کرده‌اند.

وی یادآور شد: امروز تمام تلاش دشمنان ما تأثیرگذاری روی نسل نوجوان و جوانی است که دوران رژیم طاغوت و جنگ هشت ساله را ندیده‌اند.

امام جمعه دیر گفت: با وجود تلاش‌هایی که مسئولان و کارگزاران نظام اسلامی می‌کنند با توجه به تحریم‌های گسترده دشمن باز هم مردم دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که جای هیچ انکار نیست.

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

وی افزود: تحریم دشمن از سال‌های اول انقلاب شروع شد و در سال‌های اخیر به گفته خودشان فشارهای حداکثری و تحریم‌های فلج کننده علیه ملت ایران روا داشته‌اند.

حسینی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد اختلال در روابط ما با کشورهای دوست و روابط سیاسی ما هستند، بیان داشت: با وجود همه تلاش‌های دشمن در این ماه‌های گذشته نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، البته عده‌ای از جوانان ما را با تبلیغات خود به خیابان کشیدند که اخیراً رهبر انقلاب از موضع پدرانه و تدبیر حکیمانه دستور عفو آنها را صادر کردند.

وی گفت: با وجود سیاه نمایی‌های دشمنان در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، این انقلاب اسلامی شکوهمند ما دستاوردهای بزرگی در عرصه‌های مختلف داشته است.

امام جمعه دیر با بیان اینکه برتر از دستاوردهای مادی، دستاوردهای معنوی انقلاب است، ابراز کرد: روزی بود که قرآن در جامعه ما مهجور بود اما امروز میلیون‌ها نفر قاری و حافظ قرآن داریم و فعالیت‌های قرآنی در جامعه گسترده است.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی که با انگیزه‌های الهی به روستاها رفته و خدمت رسانی می‌کنند و عزت و استقلال و مردم سالاری دینی که ما داریم همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی ما است.

حسینی یادآور شد: در عرصه صنعت دفاعی و هسته‌ای و در بحث خدمات گسترده در روستاها و شهرها در زمینه آبرسانی و برق رسانی و گازرسانی و مخابرات و عرصه‌های دیگر همه از خدمات نظام اسلامی است.

مسئولان تمام همت خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند

وی تصریح کرد: همه مردم به ویژه نسل جوان بیانیه گام دوم انقلاب که رهبر انقلاب به عنوان منشور مطرح کردند را مطالعه کنند تا از گذشته و آینده انقلاب مطلع شوند.

حسینی با بیان اینکه قدردان حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم، عنوان کرد: مسئولان تمام همت و تلاش خود را برای خدمت به این ملت خوب و وفادار به کار گیرند و مشکلات مردم را کمتر کنند.

وی افزود: این ملت نشان داده است که به نظام و آرمان‌های امام وفادار و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

حسینی ابراز کرد: با این حضور پرشور مردم، امید دشمنان به یاس تبدیل خواهد شد و دشمنان با همه توطئه‌هایی که کرده‌اند و خواهند کرد، راه به جایی نخواهند برد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033060

مهمترین اخبار ایران و جهان: