نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 12:25

اردبیل قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان کشور شد

اردبیل- رئیس هیأت کشتی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی نوجوانان کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

قدرت حاج نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این مسابقات از صبح روز جمعه ۲۸ بهمن ماه با گرامیداشت کنگره ۳۴۰۰ شهید والامقام استان در سالن کارگران و با حضور استان‌های البرز، گیلان، کردستان و اردبیل آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقه ۶۹ کشتی گیر با ۱۰۲ کشتی در ۱۰ وزن با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم اردبیل با نتیجه ۱۷۲ امتیاز مقام اول، تیم کردستان با ۱۴۵ امتیاز مقام دوم، تیم گیلان با ۱۲۶ امتیاز مقام سوم و تیم البرز با ۹۲ امتیاز مقام چهارم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیأت کشتی استان اردبیل بیان کرد: این مسابقه برای آمادگی تیم‌ها و برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور که اسفندماه سال‌جاری در تهران برگزار خواهد شد برگزار شد.

حاج نوری افزود: در این مسابقه رانا رسولی از کردستان، امیر حسین آزادی از اردبیل، مبین آفرین از استان البرز، شایان آقایی از استان اردبیل، ابوالفضل ضیغمی از استان اردبیل، ماردین سلطانی از کردستان، ایلیا ابراهیمی از اردبیل، محمدرضا صابر از اردبیل، علی جانی از اردبیل و آرتین رحیمی از کردستان نفرات اول این دوره شدند.

وی افزود: مسابقات چهارجانبه کشتی آزاد نوجوانان نیز روز جمعه ۵ اسفندماه در همین سالن برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1042916

مهمترین اخبار ایران و جهان: