نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 19:26

فجر ۴۴| پروژه‌هایی که همزمان با پیروزی انقلاب در بخش مرکزی نظرآباد به بهره‌برداری رسید

افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های بخش مرکزی نظرآباد در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر با حضور مسؤولان شهرستانی انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، صبح امروز بخش مرکزی شهرستان نظرآباد میزبان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا موسوی امام جمعه محترم، حسین بغدادی فرماندار شهرستان و دیگر مسؤولین و روسای ادارات باهمراهی بخشدار این بخش جهت افتتاح پروژه های روستایی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

در ابتدا دولت مردان شهرستان نظرآباد ضمن تجدید میثاق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام، مزار مطهر شهدای گرانقدر روستای ابراهیم جیل را در جوار امامزادگان احمد و محمود(ع) گلباران نمودند.

در ادامه پروژه آسفالت بخشی از معابر روستای حسین آباد به طول ۴هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان افتتاح گردیده و به بهره برداری رسید.

افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره مدرسه شهیدرضاخانی به مساحت ۸۰۰مترمربع با اعتبار ۵میلیارد تومانی و سالن ورزشی مدرسه شهید دهستانی به مساحت ۲۰۰مترمربع و اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی از دیگر پروژه های افتتاح شده بخش مرکزی بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بود.

در ادامه واحد پرورش ماهی های زینتی در روستای قبچاق با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵نفر و واحد تولید مرغ تخمگذار در روستای خرم آباد با اعتباری بالغ بر ۲۴میلیارد تومان و میزان اشتغال ۱۷نفر نیز افتتاح گردید.

پایش تصویری روستای شیخ حسن با اعتبار ۳۱۲میلیون تومان آخرین پروژه افتتاح شده ی امروز بخش مرکزی نظرآباد با حضور دولتمردان شهرستان نظرآباد بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بود.

در پایان هم مسؤولین با خانواده معظم شهید والامقام محمد داسدار و جانباز سرافراز عبدالله بذرپاچ دیدار داشته و به آنان ادای احترام کردند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023216

مهمترین اخبار ایران و جهان: