نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 08:53

سوخت پتروشیمی هگمتانه تامین شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از حل مشکل تامین سوخت پتروشیمی هگمتانه خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر این مشکل حل شده است.

سیدمجتبی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه چند سالی در فراز و فرودهای تأمین سوخت به سر برده است اظهار کرد: در همین راستا بعضا نگرانی‌هایی برای کارکنان این مجموعه به وجود آمده بود.

وی با اشاره به اینکه این مشکل اختلالی نیز در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ایجاد کرده بود افزود: موضوع یک بار در سال گذشته با کمک دستگاه‌های متولی مقطعی حل و سوخت اولیه تأمین شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان خاطرنشان کرد: اگرچه اختلاف نظرهایی بین بخش دولتی و بخش خصوصی که هر دو عضو هیأت مدیره مجموعه هستند باعث شد مجددا مشکلاتی در تأمین سوخت به شکل مستمر به وجود آید‌.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات مقرر شد تعهداتی از جانب بخش دولتی هیأت مدیره برای تأمین سوخت و کمک بخش خصوصی نیز برای تقویت تولید و عرضه در بورس ساری و جاری شود.

حسینی با بیان اینکه از یکی دو روز گذشته تعهد داده شده در تأمین سوخت اجرایی شده است بیان کرد: طی مذاکرات بناست در هر مرحله ۵۰۰ تن سوخت بارگیری و برای پتروشیمی هگمتانه ارسال شود.

وی یادآور شد: با مذاکرات ادامه‌دار در این مقطع مشکلات پتروشیمی در حوزه تامین سوخت حل شده است.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1243360

مهمترین اخبار ایران و جهان: