نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 00:40

نزدیک به ۷ هزار مددجو در طرح نهضت ملی مسکن صاحبخانه می‌شوند

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ متقاضی مسکن مهر از بین مددجویان در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحبخانه می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، فرهاد آزادپور در جلسه شورای مدیران کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: تمام تلاش کمیته امداد بر این است تا با همراهی و مساعدت خیران، پرداختی این خانواده‌ها در مرحله اول و دوم تا حد زیادی جبران شده و مشکلی از بابت آورده اولیه نداشته باشند.

وی افزود: در کنار کمک و مساعدت به مددجویان برای خانه‌دار شدن، در قالب طرح نهضت ملی مسکن در روستاها نیز از مددجویان حمایت‌های ویژه‌ای انجام می‌شود.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در کنار پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن، کمیته امداد نیز خدماتی را به خانوار تحت حمایت ساکن در روستاها ارائه می‌کند تا آنها بتوانند واحد مسکونی ۵۰ تا ۶۰ متری را احداث و در آن سکنی گزینند.

آزادپور گفت: امسال خانه‌دار کردن مددجویان در شهرها و روستاها جزو برنامه‌های اولویت‌دار کمیته امداد است که در این زمینه پیگیری‌ها به صورت جدی و هفتگی انجام می‌شود تا شاهد ساخت و تحویل این واحدها باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1245716

مهمترین اخبار ایران و جهان: