نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 19:21

شهدای ۱۵ خرداد نهضت امام را به ثمر نشاندند

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت :۶۰ سال پیش در چنین روزی ملت ایران با قیام تاریخی خود زمینه شکل گیری نهضت عظیم خمینی را به ثمر نشاندند.

حجت الاسلام حسن باقری در حاشیه برگزاری آئین بزرگداشت شهدای ۱۵ خرداد در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با وجود تلاش رژیم سفاک پهلوی و آزار و اذیتی که برای امام و مردم در مسیر نهضت انقلاب اسلامی به وجود آوردند اما این نهال نورس در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به ثمر نشست تا ملت ایران آغازگر نهضت بیداری امت اسلامی باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی در شصتمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ملت ایران همچنان در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند که مکتب امام و خون شهدا به این حرکت عظیم قدرت و قوتی مضاعف بخشیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: در کنار پاسداشت شهدای ۱۵ خرداد امروز در آستانه سالگرد شهادت شهید مدافع حرم «علی سیفی» یاد و خاطره شهدای فصل بهار شهرستان اردبیل گرامی داشته می‌شود تا در آستانه کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل در قالب این برنامه بتوانیم پاسدار میراث سرافرازان غیرتمند این دیار باشیم.

باقری بیان کرد: مردم اردبیل امروز در مجالس و محافل مختلف گردهم آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که نهضت خمینی با تمام فراز و نشیب‌های ۶ دهه گذشته زنده و پابرجاست و هیچ حرکتی نمی‌تواند در این مسیر خللی وارد کند.

وی ادامه داد: امروز همچنین سالروز آغاز زعامت و رهبری ولی امر مسلمین جهان آیت الله امام خامنه ای است که در ادامه مسیر این نهضت عظیم تبعیت از فرامین آن حضرت می‌تواند گره گشای مشکلات کشور و مأیوس کننده ترفندهای دشمنان باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1263716

مهمترین اخبار ایران و جهان: