نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 16:43

خسروی از مرزهای قدیمی و شناخته شده کشور است

کرمانشاه- فرمانده قرارگاه نجف با اشاره به امکانات خوب مرز خسروی برای پذیرش زوار، گفت: مرز خسروی از مرزهای قدیمی و شناخته شده کشور با عراق است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدنظر عظیمی ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد اربعین استان کرمانشاه که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران استانی در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امسال مسئولان استانی و کشوری از مدت‌ها قبل در حال بررسی شرایط و توسعه زیرساخت‌های مرزی برای ایام اربعین هستند که جای تقدیر دارد.

وی افزود: مرز خسروی از مرزهای قدیمی و شناخته شده کشور با عراق است و باید جایگاه سابق خود را در تردد زوار امام حسین (ع) احیا کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که باید برای آن برنامه‌ریزی و تبلیغ شود خود مرز منذریه و خسروی است زیرا زواری که از این مرز راهی عتبات عالیات می‌شوند برای بازگشت دچار مشکل هستند زیرا برای رانندگان شناخته شده نیست.

عظیمی بیان کرد: برای آنکه جایگاه مرز خسروی مجدداً احیا شود و شاهد عبور خیل عظیم زوار باشیم نیازمند ۲۴ ساعته و شبانه روزی شدن مرز خسروی هستیم.

وی ادامه داد: اگر از امروز مرز خسروی ۲۴ ساعته شود شرایط و امکانات نیز به مرور افزایش خواهد یافت و برای اربعین مشکلات کمتری خواهیم داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1266116

مهمترین اخبار ایران و جهان: