نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 18:45

بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی بوشهر مربوط به همسرآزاری است

بوشهر-مدیر بهزیستی بوشهر با اشاره به اینکه درتعطیلات نوروزی ۶۴ مورد تماس با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی برقرار شد، گفت: یشترین تماس با این اورژانس مربوط به همسرآزاری بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو منوچهری در جمع خبرنگاران عنوان داشت: در ایام نوروز امسال شاهد حضور خودرو سیار اورژانس اجتماعی ۱۲۳ مدیریت بهزیستی شهرستان بوشهر همراه با حضور مستمر تیم تخصصی برای ارائه خدمات تخصصی به مسافران نوروزی و همچنین شهروندان بودیم.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر ضمن تقدیر از همکاران این حوزه و خدمات ارزنده به مردم در زمینه آگاه سازی و همچنین فعالیت‌های اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به مردم اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز ۶۴ مورد تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس اجتماعی ۱۲۳ برقرار شد که همکاران بلافاصله پس از تماس و هماهنگی‌های لازم جهت ارائه خدمات تخصصی اعزام شدند.

مدیر بهزیستی شهرستان بوشهر بیشترین تماس با خط ۱۲۳ را با هشت مورد مربوط به همسر آزاری دانست و گفت: پس از همسر آزاری، ۴ مورد کودک آزاری را بیشترین تماس با این خط بوده است.

وی ادامه داد: سایر تماس‌ها مربوط به دیگر آسیب‌های اجتماعی و راهنمایی و ارجاع به مراکز مداخله و مراکز مشاوره بوده است.

منوچهری در پایان ضمن بر شمردن خدمات تخصصی اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی به آحاد مردم از شهروندان بوشهری خواست در صورتی برخورد با مواردی از جمله «کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، فرار از منزل، اختلافات خانوادی، اقدام به خودکشی و افکار خودکشی و سایر افرادی که در معرض آسیب‌های اجتماعی و بحران قرار می گیرند» با خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی که به صورت شبانه روزی آماده فعالیت هستند تماس بگیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125660

مهمترین اخبار ایران و جهان: